Ångrengöring från TV-shop...något att ha?
Känns som en smart investering om man vill skippa rengöringsmedel och samtidigt städa smidigt och rent. Någon med erfarenhet?
Känns som en smart investering om man vill skippa rengöringsmedel och samtidigt städa smidigt och rent. Någon med erfarenhet?
Jag vill också veta, om någon köptoch provat
Jag har H2O moppen från tv-shopen...
den är effektiv, och det blir rent... men jag tycker den är lite klumpig att använda. man måste hålla in knappen hela tiden,vilket är jobbigt för min handled. det blir ganska blött efteråt, men vi har golvvärme, så det torkar rätt fort hos oss.
sladden känns lite ivägen, och den är stor att förvara.
microfiberöverdragen, som man rengör med, är lätta att tvätta av, och man ser verkligen hur bra den är, när man ser hur smutsig den blir, fast man tycker att golvet inte ser smutsigt ut innan...
ja, där har ni några för-och nackdelar!
ja tack denna fråga handlar ej strykjärn. utan om rengöring
Tänker mer på mopp, eller "ångdammsugare" vad man nu ska kalla det. TV-shop har något som heter shark steam blaster och det låter väldigt bra. Vet dock inte hur verkligheten ser ut...det som jag försöker få fram =)
Jag har en sådan mopp. Jag tycker att den funkar bra, det känns renare i alla fall. Det bästa är, enligt mig, att man kan ångtvätta sina mattor utan att ta dem från golvet... En gång i veckan blir det gjort nu för tiden!
Joonas, är det en H2O mopp, eller en sån där ångdammsugare du har?
Jag har en H2O mopp, men jag har inte testat att ta mattorna än... golvet blir ju så blött, så jag undrar om inte mattorna blir jätteblöta åxå??
aha.. intressant... jag har läst så många som upplever att golven blir rätt blöta, så jag trodde det skulle vara så...
då ska jag ta och kolla om det beror på nåt sånt som du skrev om! tack...
Dom är ju lite smarta, Twins, erbjuder att man kan skicka tillbaka om man inte är nöjd, men vad kostar frakten? den är ju rätt tung...
Har jag fel på knappen åxå? eller behöver du åxå hålla in den hela tiden? det tycker jag är lite tokigt faktiskt...
Tack för svaret... trodde att det skulle vara så...
när jag släpper knappen, så slutar det att ånga...
och då är det väl förklaringen till att det blir så blött kanske??
men hoppas att dom godkänner en reklamation då, det är ju ett par måmader sen jag köpte den...
Tack igen Joonas.... då är det bara att hålla tummarna för att jag har kvar några papper då....
ska leta i kväll.... vilken tur att du finns
ja, nu menar jag ju papper, alltså fakturan! inte omslagspapperet...
jag har den golvmoppen jag gillar den och den är kanonbra till mattor. men jag använder den bara då och då för jag tycker den är tung inte alls så smidig som i reklamen .men ångrar inte köpet.