• Anonym

Män som är 50+

Gillar de tjejer som är mycket yngre.. ca 20-25 år?
    ... även om de är gifta?

Vad tror ni?

Hade en diskussion med en vännina och hon sa att det är många äldre som tänder på yngre.. men jag vet inte, gör de det verkligen fast de är gifta?

• Svar på tråden Män som är 50+
  • Anonym

Klart man kan tända på andra trots att man är gift.
    Betyder dock inte att alla kommer att vara otrogna.

• Anonym

Klart de gör, man åldras ju mest fysiskt, 50+män tycker nog det är skitläckert med unga tjejer oavsett deras egen ålder. Men de flesta avhåller sig nog, för som sagt, många är ju redan gifta och stadgade. Men 50+ singlar tackar nog inte nej till en ung attraktiv tjej...eller jo, många gör väl det för att de själva anser att ålderskillnaden är för stor, många män är ju faktiskt vettiga. Men de kan ju känna sig attraherade fast de väljer att avstå från att göra eller säga något om det.

• Anonym

lite ot

Jag läste någonstans för ett tag sen att män som är 50 eller om det var 55 (typ samma sak) är mest otrogna och är i någon slags ålderskris..

Nån annan som läst`?

• Anonym

Inte läst nått sånt. Men min lärare förut som var i 45-50 års åldern attraherades i alla fall av yngre tjejer, kunde råglo på ens bröst eller rumpa innan han kom på sig och slutade.

Sen tror jag att man kan attraheras av människor oavsett åldern, jag kan tycka att en kille som är 20 är skitsnygg men jag kan också tycka att en 40-åring är läcker.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-11-22 23:35:39 följande:
    lite ot

Jag läste någonstans för ett tag sen att män som är 50 eller om det var 55 (typ samma sak) är mest otrogna och är i någon slags ålderskris..

Nån annan som läst`?
    Det verkar som om folk har kriser hela livet.. 30-årskris, 40-årskris, 50-årskris.. Och så däremellan kriser när man får barn, sjuårskris i förhållanden, kris när föräldrar går bort, kris när barnen flyttar hemifrån.. Inte mycket tid till annat..

Hela mitt liv har varit en ålderskris, åtm sedan jag blev femton år..

Nä överdriv inte de typiska krisernas betydelse.

Visst finns det 55-åringar som känner ångest över tiden och därför söker sig till unga tjejer, men det gäller ju för 43-åringar också, och 67-, 33-, 29-, och även kvinnor.
  • Anonym

Och by the way.. självklart kan män 50+ gilla tjejer runt 20-25, men sannolikheten är ju stor att man är på helt olika ställen i livet och har olika mognad. Rent sexuellt behöver det ju inte betyda nåt, men att t ex gifta sig och leva ihop kan ju bli svårare än för mer jämngamla par.

Om jag blir 50+ och singel så vill jag gärna ligga även med 25-åringar..

• Anonym (Kille)

Aldrig att jag skulle förnedra mig och vara med en tjej i 20-25 års åldern.

• EnsamPappaEtuna

Jag kan diffa 10 år upp eller ner men bortanför den gränsen skulle det kännas svårt att ha en meningsfull relation eftersom det skulle kännas som jag gick ifrån min egen generation. Sex är det väl ingen karl som säger nej till men jag skulle ha svårt att umgås normalt med någon som är mycket yngre eller äldre än mig. Sen vill jag ju bli pappa igen någon gång, så att bli tillsammans med en kvinna över 40 känns inte som ett realistiskt alternativ för mig.

• Anonym (Kille)
    EnsamPappaEtuna skrev 2008-11-23 07:09:17 följande:
    Jag kan diffa 10 år upp eller ner men bortanför den gränsen skulle det kännas svårt att ha en meningsfull relation eftersom det skulle kännas som jag gick ifrån min egen generation. Sex är det väl ingen karl som säger nej till men jag skulle ha svårt att umgås normalt med någon som är mycket yngre eller äldre än mig. Sen vill jag ju bli pappa igen någon gång, så att bli tillsammans med en kvinna över 40 känns inte som ett realistiskt alternativ för mig.
    Håller med dig i stort är 50+, kanske man inte skulle ha nått emot att ha sex men en menigsfull intelektuell relation är otänkbart så jag tycker +-10år är en bra vägledning för min del.
  • Anonym (dirty)

själv så hade jag sex med en man som var 42 när jag var 15 och han var gift och hade en son på 17 år

och nej jag blev inte våldtagen... jag var med på allt

dom äldre vet hur dom gör

Svar på tråden Män som är 50+