• BitchigaBea

Hur putsa fönster när det är minusgrader?

Nu e jag inte den husligaste människan på jorden

Men ska i alla fall putsa fönster nu till advent men hur ska jag kunna göra det när det e minusgrader? Det är inte bra har jag hört...

//Alexandra

• Svar på tråden Hur putsa fönster när det är minusgrader?
  • Scraptroll

Jag putsade fönstren igår och vi hade väl nån lr några minusgrader iaf.
    Att tvätta utsidan var väl inte det roligaste då det fryser rätt så snabbt...men jag har hört han man kan ha i typ t-röd för då fryser inte medlet.

• MosterMammaMia

Hänger på här. Inte för att vi har minusgrader jätteofta här (Skåne) men jag ger mig f*n på att det är det just den dagen jag har tid att putsa min fönster.

• SallyK

Ja, haha. De låg precis intill varandra i listan

BaraDove skrev 2008-11-23 10:14:53 följande:
    Hittade precis en tråd där det stod just om detta
  • Jo  anna

Kan man inte ta såna här fönsterputstvättlappar eller va det heter? Har jag gjort iaf, funkade bra. =p

• Lillasyster07

ha spolarvätska i vattnet, samma som till bilar de funkar KANON!!!

• BitchigaBea
    Jo anna skrev 2008-11-23 10:18:05 följande:
    Kan man inte ta såna här fönsterputstvättlappar eller va det heter? Har jag gjort iaf, funkade bra. =p
    Jag funderade på det med... E väldigt dålig på att putsa fönster nämligen då e dem ganska bra att bara svepa över med he he...
  • Scraptroll

ts: Det är nog bara att hälla i så mycket som du känner för
    söker man på internet står det som tips "Häll i lite T-röd eller spolarvätska i vattnet när det är minusgrader ute" men aldrig någon spec. mängd

• Stor mamma

Jag har i ättika. funkar fint. putsade rutorna i minusgrader sent i går kväll

Svar på tråden Hur putsa fönster när det är minusgrader?