• firepuzz

coop forum kort?

coop kortet? medmera kortet?
    kostar det något får vem som heslt skaffa det?

• Svar på tråden coop forum kort?
  • EnsamPappaEtuna

Sist jag var medlem i Coop var det fortfarande ett kooperativt företag, dvs medlemmarna utgör aktieägarna (något förenklat). Är det så fortfarande borde det kosta pengar att vara medlem oavsett om man har kort eller inte. På den tiden - 1999/2000 - kostade det mig ungefär 200kr om året att vara med.

• Klantus

Det kostar 100:- att vara med och vem som hellst får vara med! Skulle du nån dag vilja gå ur så får du tebax dina 100:-

• firepuzz

oki det är en engångssumma eller varje år?

• Vasen

Det bör vara en engångssumma då jag är medlem men inte betalat något på flera år (eller så har debiteringsavdelningen glömt mig).

• smarties

Det är en engångssumma. :)

• firepuzz

oki kan man skaffa på internet?

• Lotlas
    firepuzz skrev 2008-11-23 19:11:16 följande:
    oki kan man skaffa på internet?
    Kolla på www.coop.se
  • smarties

Gå till en Coopaffär och fyll i en lapp så blir du medlem direkt.

• firepuzz

är kortet bra? använade ni det?

• Lotlas
    firepuzz skrev 2008-11-23 19:12:53 följande:
    är kortet bra? använade ni det?
    Jag använder det jättemycket för vi handlar oftast på Coop. Dessutom kan man samla poäng i andra affärer också, t.ex. Akademibokhandelm och Kapp Ahl. Man måste ju inte ha pengar på det, det går att använda på samma sätt som ett ICA-kort också.
  • Vasen

Jag handlar väldigt sällan på Coop då det bara finns såna små pyttecoop i närheten, men när jag gör det och använder kortet kommer det alltid hem en kupong på en gratis flaska olivolja . Trevligt tycker jag .

• firepuzz

okeej låter ju bra.. får väll kanske skaffa det men kan man dra det typ i expert och få poäng där?

• Lotlas
    firepuzz skrev 2008-11-23 19:19:48 följande:
    okeej låter ju bra.. får väll kanske skaffa det men kan man dra det typ i expert och få poäng där?
    Ja, sedan ett tag tillbaka så ska man kunna göra det. Jag vet inte om man kan använda bonuschecken där dock. Sedan går det ju att använda bonuschecken till att bo på hotell billigare. Det gör vi ett par gånger om året, jättemysigt!
  • t h o w e
    firepuzz skrev 2008-11-23 19:19:48 följande:
    japp.. expert. kappahl, bokus
Svar på tråden coop forum kort?