• LITZA

v.29 & sover på magen!!

Hm,nån mer som har samma problem som är magsovare i vanliga fall?

Minns då jag väntade första barnet,då sov jag på magen fram till v.25 utan problem o sen var det sidan som gällde.

Men nu kan jag vakna flera ggr nattetid o komma på mig själv att jag faktiskt ligger på magen.

Stackars lilla bäs..

Är det farligt tro?..
    Med tanke på att bebisen är så pass stor nu,så blir det väl lite väl tungt??..

• Svar på tråden v.29 & sover på magen!!
  • xenaa

Ingen fara jag låg på magen hela graviditeten.
    fast de blev jobbigt de sista veckorna hehe. Men det är så könt att liga lite på magen

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ ★ ♥ BF 2oo9-o3-o4 ♥
  • Fru Bergman

Jag sov oxå på magen hela min graviditet. Dock i slutet hade jag en kudde vid höften

• Swea80

Ligger oxå på magen, fast lägger mig på sidan när jag ska sova...men vaknar
    och har ändå lagt mig på mage. Frågade min BM om det och det är ingen fara.. hon menade på att klarar du av det och det inte är obehagligt så är det lugnt.

• Mimmi P

Jag kan fortfarande ligga på mage för min egen bekvämlighet men lillkillen sparkar som en tok när jag gör det så jag har slutat med det. Tror nog att din bebis skulle säga ifrån om det inte funkade.

• LITZA

Oh tack för alla svar!
    Känns verkligen tryggare nu att veta att jag inte är ensam.
    Somnar oxå alltid på sidan,men vaknar flera ggr natt av att jag ligger på magen,bebisen lever om för fullt från morgon till kväll.
    Så jag hoppas det inte är nån fara.

Återigen,tack för era snabba svar!

Ciao!

• jessamy

Jag sover med på mage. Eller ja i framstupa sidoläge. men ligger nästan på hela magen :) och jag är i vecka 35 + 3

• jessamy

Jag sover med på mage. Eller ja i framstupa sidoläge. men ligger nästan på hela magen :) och jag är i vecka 35 + 3

• TindraellerLeon

jag har aldrig sovit på magen flrut alltid på sidan med sen jag blev gravid ligger jag bara på mage vaknar nu av att jag mår illa för att jag ligger på mage jag är i vecka 32..

Svar på tråden v.29 & sover på magen!!