• BROCCOLLI

Nån snygg tjock vinterjacka?

Jag som är otroligt kräsen när det gäller jackor (den får inte se för tantig ut, för kort, för lång osv) har skitsvårt att veta exakt vad jag vill ha för vinterjacka, jag är frusen som en lort dessutom så det måste vara nån dunjacka, eller nåt annat, bara den ör varm! Jag tycker om såna som liknar Canadian Goose eller vad 17 den heter, med lurvig luva. Vägrar iaf köpa en jacka för över 1000 kr, så jag tar tacksamt emot tips på vart det kan finnas. Åker in till Karlstad på Torsdag så hjälp mig, har H&M, Vero Moda, Gina Tricot eller vad? Ska iofs till Stockholm på kurs om en vecka så finns det nån bra affär där vore det bra, men inte för dyrt !

• Svar på tråden Nån snygg tjock vinterjacka?
  • Rasberry lemon

Om du vill ha en varm vinterjacka som är billig skulle jag rekomendera stadium, intersport eller team sportia, de har kopior på dyra jackor, kostar runt 1000 kr, skulle absolut inte köpa jacka på hm eller ginatricot, där köper jag bara vanliga kläder =)

• Bebita 2k7

De har skitsnygga jackor på KappAhl, de är inte ett dugg tantiga, köpte min där och kunde gärna inhandlat ett till, kanske på reanCool

I really wish these snakes were your arms
  • BROCCOLLI

Rasberry lemon skrev 2008-11-24 11:12:31 följande:

Om du vill ha en varm vinterjacka som är billig skulle jag rekomendera stadium, intersport eller team sportia, de har kopior på dyra jackor, kostar runt 1000 kr, skulle absolut inte köpa jacka på hm eller ginatricot, där köper jag bara vanliga kläder =)
    Jag kom på det efter jag skrivit inlägget igår, så jag kikade in på deras hemsidor och det var faktiskt bra priser, det är ju värt en 1000-lapp om det är bra kvalitet, så tack för tipset
  • BROCCOLLI

Bebita 2k7 skrev 2008-11-24 12:26:00 följande:

De har skitsnygga jackor på KappAhl, de är inte ett dugg tantiga, köpte min där och kunde gärna inhandlat ett till, kanske på rean
    Tänker absolut gå dit och titta också, men det är sällan jag hittar nåt bra där, bara till barnene - men de kanske har snygga jackor iaf då! Tack för tipset, tar en kik på Torsdag
  • BROCCOLLI

Hittade en toppenjacka direkt jag kom till Stadium-butiken, skönt att slippa stressa runt och leta ! Det blev en svart go jacka från Everest, betalade med nöje 999 kr för den, är sååå nöjd

• Tina83

jag fyndade en skidjacka igår, på barnavdelningen på HM.

de var på halva peiset, 198 + 10%, så 180 kr !

• jesslin
    BROCCOLLI skrev 2008-11-23 23:46:56 följande:
    Jag som är otroligt kräsen när det gäller jackor (den får inte se för tantig ut, för kort, för lång osv) har skitsvårt att veta exakt vad jag vill ha för vinterjacka, jag är frusen som en lort dessutom så det måste vara nån dunjacka, eller nåt annat, bara den ör varm! Jag tycker om såna som liknar Canadian Goose eller vad 17 den heter, med lurvig luva. Vägrar iaf köpa en jacka för över 1000 kr, så jag tar tacksamt emot tips på vart det kan finnas. Åker in till Karlstad på Torsdag så hjälp mig, har H&M, Vero Moda, Gina Tricot eller vad? Ska iofs till Stockholm på kurs om en vecka så finns det nån bra affär där vore det bra, men inte för dyrt !
    jag hittade en skön halvkappa av dun på axelsson, eller fuskdun vad vet jag. kostade 699 kr, men jag hade presentkort plus att alla jackor hade drive på 20 %. Kosatde 59 kr för mig.

Såg nu att du fyndat.
    Sofia 12 okt 04 , 54 min efter bf , Emilia 13 juni 08. 11 dagar före bf.
Svar på tråden Nån snygg tjock vinterjacka?