• Lobro

UGG bra eller dåliga?

Vad tycker ni om UGG skorna? Är dom bra eller dåliga? Värda att lägga pengar på?
    Funderar på att köpa mig ett par men dom är ju rätt dyra!
    Har haft ett par billiga kopior som var urkassa och såg helt nertrampade ut i bak efter ett tag och det vill jag ju inte att dom ska göra om jag köper ett par riktiga!

Jag vill ha ett par varma sköna skor som håller för lek i snön med sonen

Vad har ni för erfarenheter av dessa skor?

• Svar på tråden UGG bra eller dåliga?
  • Lobro

Sen undrar jag hur dom är i storleken oxå?
    Stora, små eller vanliga?

• naddie

jag har haft både "riktiga" och "fejk".. dock tyckte jag kvaliten var precis densamma! Lägger personligen heller ut en mindre summa än tex. 2000 spänn!

tex. wedins/skopunkten/din sko har uggs från 250 kr som funkar precis lika bra som de "riktiga" för 2000 kr.

Ett tips är dock och inpregnera (osäker på stavningen :D) dom.

• Lobro

Jag vann precis en auktion på Tradera! Ett par nya äkta Uggs för 860 kr plus frakt!!
    Låter nästan för bra för att va sant då dom kosta ca 2200kr i affären.
    Men man får ju inte sälja fejkgrejer på Tradera plus att säljarens omdömen från dom som köpt Uggs från honom tidigare var jättebra så då får vi tro på det! Så ta er en titt på Tradera ni som funderar på att köpa ett par!

Så jag får helt enkelt ta reda på om dom är bra själv sen när dom dimper ner i brevlådan!

• och

Men allvarligt talat, en försäljare som säljer skor till nästan en tredjedel av priset i affären och som har sålt samma sorts vara flera gånger... Det lär ju vara fejk. Fast de kan ju vara varma ändå.

• shantii

Jag har ett par uggs som är helsköna, det är som att gå omkring i skinntofflor bara såå skönt för fötterna och de är varma men måste impregneras med jämna mellanrum.Lycka till!

Svar på tråden UGG bra eller dåliga?