Nattfjärilinnan skrev 2008-11-24 13:46:59 följande:
Vet inte exakt hur mkt du kan dricka men det beror ju på vilket kaffe... man rekommenderar väl inte mer än 3 koppar per dag
iaf...Första trimestern kanske man ska ta det lite lugnt med kaffet om man känner att det känns bättre... jag själv drack hälften koffein fritt och hälfen vanligt och det va gott Ang vatten så innehåller ju faktiskt vårt kram vatten en del klor t.ex å det är ju inte heller så bra egentligen ska man låta vattnet stå i flaska över natten innan man dricker det om man vill vara suuuper noga med det där...Kolla våra blommor hemma t.ex dem kan ju
t.om dö om man vattnar direkt med kram vatten
Nej, det är 3 koppar om dagen jag har hört oxå!men, någon som vet hur mycket koffein 1 kopp kaffe innehåller?!
jag dricker inte kaffe eller te alls. men äter tabletter som inehåller koffein, så drack jag lite cocacola igår, och började tänka på att det oxå inehåller koffein...så började jag tänka hur mycket man igentlgien kan äta lixom!
fösökte läsa mig till på kaffepaketet hur mycket koffein det inehåller..men vart inge klokare av det:)