• bripoint

Förstoringsskärm att ställa framför TV:n och få MEGABILD!?

Nu har jag hört att man kan köpa en skärm och ställa frmför TV:n och få jätte JÄTTE bild...ingen försämrad bild. Används mest av de som ser dåligt och har svårt läsa texten. Är jag lurad här eller? Finns det sådana? Var kan jag isåfall hitta något sådant? Någon?

• Svar på tråden Förstoringsskärm att ställa framför TV:n och få MEGABILD!?
  • Nenne 71

Såg en till salu i Nerikes allehanda förra helgen. Har aldrig sett det förut.

• bripoint

att den var till salu lät ju inte så bra...kanske inget att ha!? Vad begärde de?

• bripoint

Får man puffa sin egen tråd...utan att bli avrättad på torget Skrattande 
    *puffar lite lätt och kryper sen tillbaka till mitt hörn*

• kleopatra

varför inte köpa en storbilds tv?

• bripoint
    kleopatra skrev 2008-11-24 14:36:07 följande:
    varför inte köpa en storbilds tv?
    ja vi tänkte göra det till TV-rummet men vi har fler TV (5) och de här skulle vara från 600kr och upp
  • TvåTrollsMamma

Har sett en sådan där förstorings grej, såg när min fd granne konkade hem en sådan. Då han druckit trä sprit på någon festival som han köpt. Men det var ca 10 år sedan men tror de får köpa de där förstorings grejerna genom sjukhus.

• Västerås

Dom skärmarna TS menar är helt värdelösa!!
    Dom finns att köpa i vissa butiker som är riktade mot handikappade/gamla osv. I västerås heter den butiken "Varsam" Min pappa har en sån.

Man kan inte sitta på nåt annat sätt än precis mitt emot tv:n annars försvinner "smetas ut" för dig om du sitter lite vid sidan av.

Svar på tråden Förstoringsskärm att ställa framför TV:n och få MEGABILD!?