• annisen

Är baby saker billigt på gekås ??

hej jag bara undrar om det är värt att åka från skåne till gekås ullared för att handla baby saker??

• Svar på tråden Är baby saker billigt på gekås ??
  • Pixxi

Det är alltid värt att åka till Gekås. Men det är dyrt även om det är billigt.

• antons bejb

jag köpter mängder! kläder, sängkläder, nappflaskor, nappar, babysitter (den är kalasbra!), bärsele osv. det finns jättemycket till jättebra priser. åkpåsar, vagnar, leksaker, you name it!

• annisen

antons bejb skrev 2008-11-24 16:04:12 följande:

jag köpter mängder! kläder, sängkläder, nappflaskor, nappar, babysitter (den är kalasbra!), bärsele osv. det finns jättemycket till jättebra priser. åkpåsar, vagnar, leksaker, you name it!
    oki det låter ju bra =D vad kostade den bärselen?? min kille och jag vi titta på bärselar, de är så dyra så vi vet inte om vi ska köpa de för känns som om det är lite mycke pengar. Vi menar som så att vi kanske kan vara utan en bärsele då.
  • antons bejb
    annisen skrev 2008-11-24 16:06:58 följande:
    antons bejb skrev 2008-11-24 16:04:12 följande:
    oki det låter ju bra =D vad kostade den bärselen?? min kille och jag vi titta på bärselar, de är så dyra så vi vet inte om vi ska köpa de för känns som om det är lite mycke pengar. Vi menar som så att vi kanske kan vara utan en bärsele då.
    tror den kostade 159.
  • annisen

antons bejb skrev 2008-11-24 16:09:29 följande:

tror den kostade 159.
    oj de det ar ju billigt :D
  • Lantismamman75an

Köpte oxå bärsele där och den har funkat super! Barnkläder är oxå superbilligt!

• idiblon yes

Det är definitivt värt det!

Svar på tråden Är baby saker billigt på gekås ??