• Kalle Karls mamma

Har en gammal brio tågbana vart köpa tillbehör

Jag söker dom bruna plast sakerna som man sätter emmelan bitarna
    Nån som vet vart man kan köpa dom

• Svar på tråden Har en gammal brio tågbana vart köpa tillbehör
  • AMDA

Där de säljer brio tågbanor Litet tips är att köpa alla kopior till brios tågbana de passar lika bra

• Kalle Karls mamma

okay jag har köpt tåg på ikea men där sålde dom inte knopparna

vet du nån sida på nätet som säljer brio

• Ekorrfamiljen

Kolla tradera kanske?

Vet inte om brio säljer saker på sin hemsida, men det finns säkert leksaksbutiker som gör det. Googla.

Alla goda ting är 3, men jag vill gärna ha ett 4:e barn ändå!
  • AMDA

Kalle Karls mamma skrev 2008-11-24 18:36:15 följande:

okay jag har köpt tåg på ikea men där sålde dom inte knopparnavet du nån sida på nätet som säljer brio
    www.brio.net/BRIO_NET/Sverige/startpage
    De har så du kan söka butiker där...men varför behöver du plastpluttarna?? det finns ju delar som har "knoppar" på båda sidorna
  • Kalle Karls mamma
    AMDA skrev 2008-11-24 18:40:05 följande:
    Kalle Karls mamma skrev 2008-11-24 18:36:15 följande:
    www.brio.net/BRIO_NET/Sverige/startpageDe har så du kan söka butiker där...men varför behöver du plastpluttarna?? det finns ju delar som har "knoppar" på båda sidorna
    Jo men jag har en jättestor gammal banna och för att kunna använda den oxo så behöver jag plastpluttarna
  • Kalle Karls mamma
    Ekorrfamiljen skrev 2008-11-24 18:39:52 följande:
    Kolla tradera kanske?Vet inte om brio säljer saker på sin hemsida, men det finns säkert leksaksbutiker som gör det. Googla.
    Har kollat tradera men dom säljer bara den nyare banan
  • AMDA

För vi hade kvar min gamla bana jag hade när jag var liten. Den hade massor av delar men just de bruna bitarna hade försvunnit eller gått sönder så vi köpte ett gäng med sånna här:
    www.brio.net/BRIO_NET/Data/imageviewer.aspx&formatName=CMSlargebox
    De bitarna är ca 5cm långa..
    Som vi hade mellan bitarna utan knoppar på så vis blev banan ännu större. De blev mer barnsäkra med då det inte blev massor av små bitar

• Yinsan

Leter också febrilt efter de bruna extra plupparna, vissa har ju gått av på våran gamla så nu har vi tjepat ihop några bitar med silvertejp, sonen tycker det fungerar lika bra men vill ju ha plastplupparna!!!

• Kalle Karls mamma
    Yinsan skrev 2008-11-24 18:52:52 följande:
    Leter också febrilt efter de bruna extra plupparna, vissa har ju gått av på våran gamla så nu har vi tjepat ihop några bitar med silvertejp, sonen tycker det fungerar lika bra men vill ju ha plastplupparna!!!
    Inte bar ajag på jakt med andra ord.
    Men om jag hittar några ska jag förmedla det till dej
  • Kalle Karls mamma
    AMDA skrev 2008-11-24 18:52:17 följande:
    För vi hade kvar min gamla bana jag hade när jag var liten. Den hade massor av delar men just de bruna bitarna hade försvunnit eller gått sönder så vi köpte ett gäng med sånna här:www.brio.net/BRIO_NET/Data/imageviewer.aspx?i...De bitarna är ca 5cm långa..Som vi hade mellan bitarna utan knoppar på så vis blev banan ännu större. De blev mer barnsäkra med då det inte blev massor av små bitar
    Fan va smart ska genast kolla vart man kan köpa sådana
    Tack för tipset
  • Yinsan

De enda jag behöver är de med två knoppar isf, kunde man köpa dem löst?

• AMDA
    Yinsan skrev 2008-11-24 19:22:44 följande:
    De enda jag behöver är de med två knoppar isf, kunde man köpa dem löst?
    ja man kan köpa de löst på vissa brio butiker men kolla på brios hemsida var det finns butik nära dig och ring och fråga
Svar på tråden Har en gammal brio tågbana vart köpa tillbehör