Jag har ångrat och ångrat. Haft dåligt samvete, skyllt allt på att JAG borde ha försökt mer.
Vi har försökt om och om igen, efter en massa uppehåll. Han har bott här några dagar, en vecka...Sedan har jag slängt ut hans bagage och honom, arg och ledsen. Det är bra några dagar, sedan börjar han balla ur, bråk och tjafs från min sida efter att han inte hjälper oss här hemma, men ägnar tid åt annat.
Jag älskar honom och han älskar mig säger han, men det GÅR bara inte. Han gör INGENTING hemma, och betalar nästan ingenting. Försöker jag få honom bidra med pengar får jag höra vad han betalat för ett år sedan, plus att jag bara tänker på pengar!
Jag har försökt att prata med honom massor gånger. Vi har en åtta månaders dotter ihop, jag har tagit hand om henne helt själv hela tiden. Han har inte hjälpt till det minsta. Sex har vi inte det heller. När jag förde det på tal sa han: ja, just det, jag kommer ihåg att ni tjejer måste rengöra hålet där nere emellanåt annars blir ni galna.......
SKULLE JAG FÖRSÖKA MED HONOM EN GÅNG TILL SKULLE JAG GÅ UNDER.
Och ingen vet, om en vecka kanske han bor här hos mig igen :(
Ursäkta, blev ett långt svar som gled iväg. Finns mycket att säga.
När jag läser mitt inlägg ser jag bara en patetiskt, osäker tjej. Som verkar gilla problem och att strula. Så........ JA, jag har ångrat mig en miljon gånger.