Biverkningar efter att ha slutat med p-piller!?
Vilka biverkningar är vanligast att man får när man slutar med p-piller? Hur har era kroppar reagerat? Någon som känner igen ömhet i nedre delen av magen, som mensvärk fast utan mens?
Vilka biverkningar är vanligast att man får när man slutar med p-piller? Hur har era kroppar reagerat? Någon som känner igen ömhet i nedre delen av magen, som mensvärk fast utan mens?
Enda biverkningen var att jag genast blev gravid
Skengraviditet, ingen mens på 5 månader, finnar bl.a. Har öht inte känt nåt positivt med att sluta. Har inte ens fått ökad sexlust. Jag slutade bara för att jag vill bli gravid.
ja, jag har haft skitont i magen, ungefär som mensvärk och den första veckan mådde jag väldigt illa. Har fått småblödningar veckan efter pillermensen, väntar nu på den riktiga mensen.
Mådde lite halvtaskigt hela månaden efter pillerstop, men sen blev det bra.
Jag hade också massa symtom, var bombsäker på att jag var gravid.. det var i juli, än så länge ingen bebis... Men ska försöka på riktigt nu! Tjohoo...
Kram
Jag slutade med mina p-piller i Juli å jag har fått kraftigare mensvärk samt att jag känner ÄL väldigt bra. Svullen å konstig i kroppen kan jag känna mej mellan ÄL å BIM så man blir lätt lurad att det är något sött litet liv där inne=)
Hade också så.. :( Huga.. iaf, så sa min bm att det kunde ta ett tag innan hormonerna ställer om sig i kroppen..
Trodde även jag att jag var gravid, tills mensen kom 38 dagar senare..
Jag fick superont i magen efter ca 11 dagar efter sista p-pillermensen som sen höll i sig i ca 1 v men då lite mer som mensvärk. Fick också jätte ont i bröstvårtorna. Mensen kom efter 33 dagar. Men jag trodde att jag var gravid innan den kom.
Mensvärk vid mens samt en massa finnar under hela tiden är mina "biverkningar" när jag slutade. Tråkigt men sant!