kort på kort swedbank
ja någon som gjort detta att designa sitt bankkort?
ja någon som gjort detta att designa sitt bankkort?
nej men jag tänkte försöka mej på det.. egentligen väldigt snart eftersom mitt gamla kort snart är helsöndrigt
Det finns tydligen lite regler, det får inte förekomma någon text på bilden
ja jag har hittat en bild som jag vill ha på kortet och det finns ingen text på det men man får ett nytt kort va?
någon som gjort detta?
Ja, de gör ett nytt med din bild på. Vet inte om ditt gamla kort slutar att fungera, men jag tror det
oi mitt ort strular idag funkar inte i alla automater så jag tänkte bestälal ett nytt men kom på då kan jag ju designa mitt eget också men slutar det fungera på en gång då eller? hur lång tid tar det innan man får det?
Det borde stå på deras hemsida.
Vet att bilden måste godkännas först, så det tar kanske nån extra dag.
Dessutom tror jag att det kostar 100kr extra, men man betalar tydligen för varje bild, så nästa kort du beställer kanske inte kostar extra, om du använder samma bild
ja det kostar 100 kr per bild man gör nytt det vet jag men hittar inget om leverans
Jag har gjort det. Det tar lika lång tid att få det som att beställa ett vanligt kort, det gjorde det iaf för mig. Kommer inte ihåg exakt hur lång tid.
Mitt första jag fick slutade att fungera efter några månader. Då ringde jag bara och pratade med banken och så skulle dom skicka ett nytt, då skickade dom ett med samma bild som på det första utan att jag beställde det specifikt.
Jag har gjort det, men inte fått det än.
okej men stänger dom av det gamla kortet när man beställer ett sådant kort?