lösnaglar
någon som vet hur man gör för att få lösnaglar att se äkta ut? Är jätte tacksam för tips :)
någon som vet hur man gör för att få lösnaglar att se äkta ut? Är jätte tacksam för tips :)
Alltså, det finns väl inget mirakelmedel som gör att de ser äkta ut - det beror ju helt på vad och var man köper lösnaglar och hur mycket man betalar för dom.
någon rekomendation? kan inget om lösnaglar, vilka ser bäst ut?
Gå till någon proffessionell... Det är ganska dyrt men värt det! Om du bor i sthlm kan du även gå till ställen där elever gör naglarna för över halva priset, och resultatet blir minst lika bra.
Men du kanske menar lösnaglar man köper i vanlig affär? Då är det ju bara att hitta några i din storlek så att det alltså passar din nagelplatta och sen måla med nagellack över..
jag vill gärna ha fransk manikyr. Någon mer som vet hur man får lösnaglar att se ganska äkta ut?
Har du pengarna så gå och få dom gjorda av någon professionell, precis som flera här ovanför har sagt. Det brukar absolut bli finast samt sitta mycket längre än vanliga lösnaglar från butik.
Menar du lösnaglar som man köper i affär så fick du ju bra tips av Jammmi.
Ska du köpa lösnaglar i butik så korta av dom en del, för långa såna naglar kan se ganska oäkta ut. Tycker jag dvs.
Finns väl till o med lösnaglar som redan är färdigmålade i fransk manikyr-stilen. Har sett såna på H&M och Kicks som var rätt billiga.
Jag skulle vilja säga att det är ganska svårt att få lösnaglar att se äkta ut. Fint kan det bli, men se äkta ut, nja.
Har provat depends lösnaglar. De som man köper i färdigt skulpteringskit. Tycker de blir bra i passform när man klippt ner och filat dem. Det ser riktigt bra ut måste jag säga :) Det man ska tänka på är att man även ska fila ner kanten som blir mot den egna naglen på ovansidan för att slippa den fula kanten som avslöjar att det är fusk ;) Jag har för det mesta egna långa naglar, men använder ibland lösa när någon gått av.
Duckan74 skrev 2008-11-25 13:36:53 följande: