• Anonym (hemmisar)

Killar?!? Äcklar ni på tjejer med hemorojder i rumpan?

Efter 2 graviditer har jag fått MASSA hemorojder i rumpan.
    Dom syns tydligt om man står i exp doggystyle eller så.

Hur skulle du som kille reagera om du stötte på en tjej med hemorojder? Skulle du äcklas av det? Jag skäms så!

• Svar på tråden Killar?!? Äcklar ni på tjejer med hemorojder i rumpan?
  • AngelicaF

Är inte kille, men det finns en salva man kan smörja med. om dem stör dig kan du operera bort dem .

• Anonym

Alltså hur hade du själv tyckt om din kille hade det? Mysigt?

• Anonym (hemmisar)

angelicaf

Jag har försökt mig på dessa salvor men det hjälper inte. Läkaren sa redan efter grav1 att dom kanske skulle behövas opereras bort. Men sen när jag pratade med bm så sa hon att det inte behövdes, att dom är så små. JA då var dom det, dom är slappa/små ibland. Men oftst stora och svullna :(

Anonym, jag är inte ett fan av rövhål öht, som många män är. Därför bryr jag mig inte om en man skulle ha det.

• AngelicaF
    Anonym (hemmisar) skrev 2008-11-25 00:41:11 följande:
    angelicafJag har försökt mig på dessa salvor men det hjälper inte. Läkaren sa redan efter grav1 att dom kanske skulle behövas opereras bort. Men sen när jag pratade med bm så sa hon att det inte behövdes, att dom är så små. JA då var dom det, dom är slappa/små ibland. Men oftst stora och svullna :( Anonym, jag är inte ett fan av rövhål öht, som många män är. Därför bryr jag mig inte om en man skulle ha det.
    http://www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?CategoryID=28551

http://213.179.0.71/templates/Article.aspx?ArticleID=3101

http://www.gravid.se/hemorrojder/

har tvärr inga mer tips..

Men du, tänk inte på det, en kille tänker inte så mycket på sådana saker som man tror. Dem älskar en för den man är,
  • Anonym

Du borde inte tänka på det för en killes skull, tänk mer på dig själv isf för det gör så jävla ont... jag fick bort med Xyloproct

• Anonym (kille)

nej jag fattade inte ens att de var en hemorojd hon hade.. tills hon sa det men jag bryr mig inte om sånt.

• Anonym (hemmisar)

nej en kanske man inte tänker på..men jag har massa :(
    ska prata med läkaren om op, men skäms så. Ser verkligen förjävligt ut. Och att man är hårig oxå gör ju inte saken bättre. Puhh vill gräva ner min rumpa och få en ny.

• Anonym (hemmisar)

Detta stämmer in på mig :S

Den inre hemorrojden är belägen under slemhinnan inne i ändtarmen och kan vanligen endast diagnostiseras genom att man ser in i ändtarmen med särskilt instrument, prokto- eller rektoskop. Inre hemorrojder kan bli så stora att de i samband med tarmtömning tillfälligt kan bukta fram utanför ändtarmsöppningen. I vissa fall blir detta tillstånd permanent och då ofta med samtidigt framfall av en del av tarmslemhinnan. Klåda, flytning och blödning är då vanliga symtom. Blödning kan även ske inuti hemorrojden, som då sväller upp och fylls ut av blod som koagulerar. Inre hemorrojder kan i samband med tarmtömning fastna utanför analöppningen och bli "inklämda". Hemorrojden och slemhinnan runt omkring sväller då upp kraftigt. Detta ger i regel svår smärta.

• AngelicaF
    Anonym (hemmisar) skrev 2008-11-25 01:04:40 följande:
    Detta stämmer in på mig :SDen inre hemorrojden är belägen under slemhinnan inne i ändtarmen och kan vanligen endast diagnostiseras genom att man ser in i ändtarmen med särskilt instrument, prokto- eller rektoskop. Inre hemorrojder kan bli så stora att de i samband med tarmtömning tillfälligt kan bukta fram utanför ändtarmsöppningen. I vissa fall blir detta tillstånd permanent och då ofta med samtidigt framfall av en del av tarmslemhinnan. Klåda, flytning och blödning är då vanliga symtom. Blödning kan även ske inuti hemorrojden, som då sväller upp och fylls ut av blod som koaguleen shitrar. Inre hemorrojder kan i samband med tarmtömning fastna utanför analöppningen och bli "inklämda". Hemorrojden och slemhinnan runt omkring sväller då upp kraftigt. Detta ger i regel svår smärta.
    Men om du har så ont så prata med en läakre så får du operera boetr dem.
  • 68an

Är det inre som vill titta ut så kan du ta en fet salva på fingret och sedanf örsöka föra in hemmisen.

Jag har svårt att tro att en mogen kille skulle äcklas av en hemorojd. Tror inte det!

Svar på tråden Killar?!? Äcklar ni på tjejer med hemorojder i rumpan?