• Malin med Tim

Tips på hur man fördriver tiden!

Jag och sambon sitter och väntar på bebis som är försenad. Sambon har börjat sin semester men det är ju inte så mycket kul vi kan hitta på då man är halvt handikappad och bara väntar.

Undrar därför om någon har tips på något kul att fördriva tiden med?

Saker vi testat och är trötta på är:
    *Boa
    *Promenera
    *Läsa tidningar
    *Se på tv/film

• Svar på tråden Tips på hur man fördriver tiden!
  • FKKC

Vet precis hur det är. Vi brukade åka till Arvika och mata änderna i parken :) Så tråkigt hade vi så att vi ägnade oss åt denna pensionärssyssla...

Annars gick vi på bio - platsen längst ut, i fall att...

Vi fick vänta 23 gagar extra men det var det värt!

• Linny

Bjuda hem folk på middag el. se till att bli bortbjuden (alt. 2 är ju trevligast)
    Gå på restaurant. Bebisar har ju en förmåga att komma när det inte är så smart, så då lär ni kanske bara hinna beställa in förrätten

Hur många dagar har du gått över?

• Extremebettygirl

Jag sitter oxå i samma sits.. har dödens...

Blir att man sitter på fm hela dagarna, ute o går med hunden, shoppar, boar, åker till farmor o pratar, hälsar på småsyskonen, äter, går på toa, sover, går på toa igen..De hära toastuderna tar nog någon timme om dagen om man ska ränka ihop alla gångerna *skratt*

• Maggen

Åh, önskar att jag hade några goda ideér. Sk--t tråkigt är vad det är!! Har pysslat med de saker som är uppräknade ovan, men nu är det så trist! Promenera får jag göra själv, min sambo vill inte följa med, för jag går så sakta och bara "hasar" runt, säger han :-P Nästa idé är att åka runt och hälsa på kompisar som det var länge sedan man träffade.
    Jag vill föda barn nu! och sedan längtar jag efter en tur i joggingspåret (men det lär dröja...)

• Extremebettygirl

Vad gör man när man inte har lust att träffa några kompisar ??? Inte haft det på 9 mån...

• mickan

Gå och se Jockum Nordström på Moderna Muséet!

• Malin med Tim

Är sjukskriven 100% pga av min ena skuldra vilket innebär att jag inte kan göra typ nåt som man använder armen till, annars hade jag pysslat hela dagarna!

• Sockerfia

Hej ! Jag har precis börjat vara här inne på familjeliv. Hållt till på allt för föräldrar tidigare men det verkar ju bättre här tycker jag!
    JAg plussar 12 dagar snart( om inter min eländiga bebis kommer inom 20 minuter då förstås)
    Tips på hur man fördriver tiden som jag gjort:
    *Sorterat alla kort i fina album och lagt resten i papplådor i ordning och reda.
    *Bakat något varje dag, matbröd och kakor till alla besök efter bebisen kommer.
    *äta lunchen eller middagen på restaurang. Vi går med grannar och vänner titt som tätt nu. Det unnar vi oss nu. Semesterkassan blir ju inte särskild tärd på i dessa dagar ändå när man planerat att vart hemma med en liten en. Inga resor eller annat inbokat. DÅ kan man lyxa med utemat och efterätter!
    * sist men inte minst: färdknäppa......fast det verkar ju inte fungera så bra tycker jag. Men mysigt är det ju i all otymplighet.
    Lycka till!

i morgon ska jag köpa nya krukor och plantera om alla inneväxter!

Svar på tråden Tips på hur man fördriver tiden!