Levaxin
hej äter levaxin sen några veckor tillbaka och min fråga är
vet ni om man kan få försenad mens och slemmiga flytningar när man äter levaxin håller på att ställer in dos så jag höjde för en och en halv vecka sen ?
hej äter levaxin sen några veckor tillbaka och min fråga är
vet ni om man kan få försenad mens och slemmiga flytningar när man äter levaxin håller på att ställer in dos så jag höjde för en och en halv vecka sen ?
Levaxinet bör inte påverka det. Det är ju din ämnesomsättning den påverkar.
Kolla med andra på denna länk:
www.familjeliv.se/Forum-11-241/m37527189.html
kollade på fass.se och det verkade inte som att det var några biverkningar. men ställer man in dosen så kan det nog ske. men jag råder dig till att prata med din läkare. han/hon vet säkert.
Jag äter också Levaxin sen drygt ett år tillbaka.. Försenad mens har jag aldrig haft (äter iofs p-piller), men däremot fick jag rikligare mens då jag fick ner mitt TSH-värde.
Själv har jag ätit Levaxin sen jag gick i femman så den var färdigjusterad till jag ens började ha mens... Men det borde inte påverka som tidigare talare skrivit..
Tack snälla för era svar
ni som haft håravfall på grund av rubbningar i sköldkörteln och äter levaxin får man håret tillbaka? jag har ätit levaxin i snart 2 månader har tappat jätte myk hår i 3månader nu tappar jag inte lika mycket men jag vill verkligen få håret tillbaka som jag har tappat. någon som vart med om detta??
tacksam om ni kan svara..