• tantgrön

Vi som börjar med sprutor nu, (December)

Ja då var det äntligen dags. Jag ska äta provera nu i 10dagar för att få mens sen ska jag börja med pugeron. Ska bli kul fast jag är jätte nervös och vågar inte riktigt tro att det ska kunna ge oss ett barn.. Har pratat med många underbara människor här på FL, men nu tänkte jag hitta någon som ska börja ungefär sammtidigt med sprutor som jag. Så finns det någon där ute skriv en rad!!

Kram

• Svar på tråden Vi som börjar med sprutor nu, (December)
  • bimbomika

hej hej...tar sprutor nu=) började med sprutor nu den 24 så jag tar ju sprutorna in i dec...=)

• tantgrön
    Svar på #1
    AA vad kul att någon hakade på min tråd =)jag ska börja runt nästa torsdag om jag har fått mens då.. hur mår du så här långt då? allt gått bra? kram
  • 7879

JAg vet inte om puregon & menopur är likvärdiga, men jag har tagit menopur några gånger och började igen den 28 dec, inta haft så mycket känningar av det, mer än att jag är lite känsligare- gråtig.. samt lite ömhet i magen

• bimbomika

mmm vi tar gonal-f! Jag mår bra iallfall=) ja det värkar ha gott bra tar min ovitelle spruta nu på söndag så då är det bara att hålla tummarna!
    dom såg två ägg så ja vi får hoppas att de blir två ;)
    men läkaren som kollade kunde inget så frågan är då om hon såg rätt!

• bimbomika

Jag har ett barn sen tidigare,som kom till på just gonal-f sprutor =) på 1 försöket! nu på syskon värkstaden så funkade inte första försöket och vi är inne i andra försöket!
    Som jag har fattat skall aillfall puregon ocg gonal-f vara liknande sprutor eller är jag utae och cycklar?

• tantgrön
    Svar på #5
    välkommen 7879 kul att fler hakar på.. men var det sammtidigt som dom såg 2ägg och sen inte såg dom? kan dom inte lossnat då? lycka till iaf och hoppas att det blir nåt jag väntar fortfarande på min mens som borde ha kommit nu..
  • 7879

Tantgrön: Lycka till! Hoppas det går vägen!
    Jag var på VUL idag, ska ta ägglossningsspruta ikväll, håller tummarna att det går vägen den här gången, 2 pot ägg..

• tantgrön
    Svar på #7
    åå gud vad kul hoppas det går bra!!!

jag har fått mens och har börjat med sprutorna ska in på VUL på fredag, känns skönt att fått komma igång
  • 7879

JA det är alltid skönt att få porva igen,men lika tråkigt att det inte fungerar från gång till gång...En lång väntan blir det...

• tantgrön
    Svar på #9
    Hej alla nu har jag vart på VUL ska spruta i 7dagar till, hade inte hänt någonting med mina äggstockar... hur går det för er andra?

kram
Svar på tråden Vi som börjar med sprutor nu, (December)