• Lantani

Hur länge använde ni storlek 1 på blöjor?

hur länge använde ni de minsta blöjorna strl 1?
    Hur stora var era barn när de föddes?

• Svar på tråden Hur länge använde ni storlek 1 på blöjor?
  • antons bejb

dottern vägde 3895 gram. vi använde ett paket av liberos minsta sen gick vi upp en storlek.

• Vakta

Jag har slutat nu för vår son på 3 veckor var lite större än beräknat och kan ha nummer 2 nu.

• FrökenBokmal

Vår son var ca 3,5kg och använde stl 1 tills det började bli läckage... som inträffade innan han kom upp i maxvikten som stod på paketet. Så har det varit tills dess (han är ett). Vi använder Libero.

• millanmy

bara några veckor, sen åt min lilla upp sig så mycket. nu har hon strl 4, hon e 4,5 mån snart

• TrasDockanLer

vår son hade dem 1 vecka...

*~*Heike är mitt allt*~*
  • Klunsen111

Vikt 2475gram vid födsel
    Använder fortfarande stl 1 vid 11 veckors ålder vikt nu: 3600gram

• Blåklockan79

Använde 1:an runt en månad, vägde 3480g när hon föddes. Använder 2:an nu och hon vager ca 5kg men det börjar bli dax att byta upp sig igen. Hon blir två månader i övermorgon

• Carinamamma84

Inte alls min son kunde inte ha dem alls på BB
    Han var 5810gram

050607 - 080814
  • basio

Denna gången använde vi dem rätt länge kändes det som, vår lilla går inte upp i vikt så snabbt. Hon var nog 1,5 månad innan vi gick över till nr 2 och det är först nu vid 3 månader som vi har gått över till nr 3, trots att hon lätt kan ha nr 2 fortfarande.

Hon vägde 3365 när hon föddes. För en vecka sen vägde hon 4800 gram och är 3 månader nu.

Gossarna som vägde 3290 resp 3320 gram gick upp mycket snabbare i vikt och hade nog bara nr 1 i 2 veckor max.

• empa81

Vi har de minsta fortfarande på vår tös. Hon är 5 1/2 vecka och vägde 3660 när hon föddes nu ca 4300.

Mamma till Millie 17/10-2008
Svar på tråden Hur länge använde ni storlek 1 på blöjor?