Illamående nattetid???
Vet inte om det är vanligt...men jag vaknar på nätterna av att jag mår tvärilla och håller på att spy!! Dagtid är det helt ok lite lätt avsak för det mesta men ok. Är det nån mer än jag som har detta besvär??
Vet inte om det är vanligt...men jag vaknar på nätterna av att jag mår tvärilla och håller på att spy!! Dagtid är det helt ok lite lätt avsak för det mesta men ok. Är det nån mer än jag som har detta besvär??
jag hade det så i början av grav :)
Jag har precis som Du och har t om gått upp och spytt på nätterna. Är i v 8 och väntar mitt andra barn, med första barnet mådde jag så här till v 20..... Hoppas innerligt att Du inte kommer att behöva må så Du med till v20. Lycka till :)
Har oxså mått illa på natten, men har på något konstigt sätt lyckats somna om efter ett par munnar med julmust Mår illa om dagarna oxså och har fått seaband men de hjälper inte så mkt..har inte varit i kontakt med mvc än.. är i v 7+2
hej ja har mått jätte dåligt men med åksjuke tabletter konstat var 12timme går de bra.. nån som vill följas åt är i 8+0. kram
Skönt att det inte bara är jag...man hör ju inte direkt talas om det varje dag..alla pratar bara om illamåendet på morgonen!!
Är nu v 7+5 så jag hoppas att den magiska gränsen är v 12 som folk säger och inte typ v 20. Tycker att Postafen hjälper bra på dagarna men inte på nätterna..men vågar inte prova nåt annat så det är nog bara att stå ut helt enkelt!!!Tack för feedbacken
jag mår oxå illa på nätterna...särskilt kvällarna...dagarna är ok fram till ca kl 15...mycket märkligt!
Så på förmiddagarna flänger jag runt som vem som helst å på eftermiddagrna/kvällarna kan jag knappt röra mig...
Har hört att det är tecken på att det är pojke
jag är i v 22 och kräktes igår natt, ska ha en pojke så du har kanske rätt Dina 81
Nä jag tror inte heller på "skrock"....det är så individuellt hur man mår...mår man jätte illa säger de ju att det blir en tjej...eeeeh...verkar som att ganska många mår jätte illa å det verkar bli killar ändå =)
Morgonillamående har jag aldrig haft, men däremot dagtid, kvällar och nätter. Fick Lergigan Comp av min läkare så att jag kunde sova mer ostört på nätterna.
Mår bara illa på EM fram till 22..då går ja o sover bort det, fast dock ej varje dag
Jag har precis som du! Är i vecka 8 nu. förr veckan och denna har varit värst. vaknar varje natt av att jag mår tokilla! men på dagarna är det inte riktigt lika illa.. men antar att det är så det ska gå till. alla graviditeter är olika!