• heleneuz

sida med fylla-i-teckningar sökes

Jag har googlat runt men hittar ingen direkt sida med bra teckningar som man kan skriva ut och låta ungarna måla dem.
    Någon som har nåt bra tips? : )

• Svar på tråden sida med fylla-i-teckningar sökes
  • CeeJay

Lägger i favoriter för jag är också intresserad Har inget svar dock så jag är nyfiken på om du får nått bra napp !!

• heleneuz

Vad kul att man får svar :) Desto mer, ju bättre :)
    Det här är Heleneus syster som skriver, jag har praktik på ett dagis som inte har några såna målarbilder, så jag tänkte göra en egen pärm till dom med bilder i julklapp som dom kan fylla i :)

• SStina
    heleneuz skrev 2008-11-25 19:40:34 följande:
    Vad kul att man får svar :) Desto mer, ju bättre :)Det här är Heleneus syster som skriver, jag har praktik på ett dagis som inte har några såna målarbilder, så jag tänkte göra en egen pärm till dom med bilder i julklapp som dom kan fylla i :)
    Vad kul att du vill göra en pärm åt barnen....Skrattandedom kommer bli överlyckliga.
  • Marre

Gå in på www.nickjr.com

På vänstersidan finns en ruta GAMES & ACTIVITIES där du kan klicka på "printable finder".
    Där finns de olika nickelodeonkaraktärerna med alla möjliga pyssel, många sidor att färglägga.
    Nu vet jag inte hur gamla barnen är, men mina barn på snart fyra och 4-5-åringarna på min förskola gillar pysselsidorna med Dora där man ska t.ex. leta efter fem stjärnor och färglägga gula eller ringa in Doras vänner som gömt sig i bilden och sedan färglägga den.

Svar på tråden sida med fylla-i-teckningar sökes