• Anonym (Tjockis)

någon som prövat liposinol??

som rybriken lyder...

effekt?
    biverkning?

jag vill vet allt

• Svar på tråden någon som prövat liposinol??
  • Anonym (ja)

Om det är lipolys du frågar om?

Har provat och det gav minimal effekt på dubbelhakan och ingen alls på gäddhänget, personen som utförde detta var helt bestört över mitt uteblivna resultat, gav det 2 chanser.

Om du ska prova, gör det i ansiktet som ska vara mest tacksamt och där får du en hint om det funkar på dig,

Svullnaden och smärtan var övergående även om det INTE va kul och vara jätte svullen i ansiktet i ca 5 v

• Anonym (Tjockis)

Nej det var inte det jag menade, detta finns på apoteket och är för att gå ner i vikt..

tack en då..

• Anonym (Tjockis)

ingen som prövat?

• Ysolla

Jag har provar Liposinol.
    Både jag och sambon provade det i ca 3 veckor.
    Vi gick ner i vikt. ca 2 kg gick jag ner...minns inte hur mycket han gick ner...
    Men sen slutade vi dels för att det blev så jäkla dyrt!
    Sen upplevede jag det som att viktnedgången stannade av.
    Dom 2 kilona försvann första veckan men sen hände inget mer liksom...

• Anonym (Tjockis)

Okej.

men jag vet inte hur lång tid ska man ge det? jag har inte märk någon ksillnad på 2 dagar, jo lite kanske att söt suget minskat men inte upphört.

fick ni springa på toa oftare?
    hur märkte ni att just dessa var det som hade effekt.

• Ysolla

Jo springa på toa fick vi ju, men inte extremt mycket.
    Vi gjorde inget annorlunda än innan för att försöka gå ner i vikt.
    Åt pizza och sånnt och tog 3 tabletter efter.
    Så det var dom som hjälpte.
    Jag har väldigt svårt för att gå ner i vikt.
    Får kämpa som ett djur för minsta kilo som ska bort.
    Så att 2 kilo försvann bara sådär är inget som skulle hända mig om jag inte tagit tabletterna.

Det är synd att dom är så dyra bara.
    Fast det är klart är man 2 som tar dom som vi var går dom åt snabbt.
    Det verkar ju funka för folk att ta dom för dom är nästan alltid slut på apoteket här!

• Anonym (Tjockis)

Ok

ja jag får gå på toa nu typ 2 gånger åer dag men absolut inte diarré utan normalt, förut kunnde det ta 2-3 dagar emellan, jag trodde jag man skulle få diarré av dem så jag har trott att dom inte funkade, docj kniper magen emellanåt så något händer ju.

Men jag känner mig inte hungrig lika ofta utan är nog mer bara sugen när jag tänker efter.

Men står kak packetet fram för mig finns det inga piller i världen som hjälper, utan jag måste sluta köpa dom.

dom borde ju gära att Viktväktarna och dessa piller borde blir kanon kombination?

• Ysolla

Jag var inte heller lika hungrig men dte är ju den där vanan man har att gå och småäta!
    Det är ju den som är så jäkla svår att bryta!

Ja, viktväktarna och liposinol borde vara en bra kombo.
    Hur många tar du efter varje måltid?

• Anonym (Tjockis)

mellan 2-4 beroende hur fet maten är, trode i förgår när jag åt pizza att jag skulle få springa på toa direkt men icke.

• Ysolla

Okej, då borde det ge resultat ganska snabbt när du tar så många.
    Jag tog 2-3 beroende på vad jag åt.
    Ge det 1-2 veckor iaf.

Jag trodde också att man skulle få värsta diaréen av dom men den gör ju bara magen "normal".
    Tur det

• Anonym (Tjockis)

Ja att ha en normalt fungerande mage e ju inte direkt en vardag när man e fet.
    Jag ska ge det 2 veckor så får vi se.
    Det kör u imagen lite så det borde hända något. dock var första gången på toa när jag började med dem sten hårt så det tar ävll tid att mjuka upp allt.

Tyvär gick jag nyss lös på en stor bit socker kaka bara för att den stod där.

jag blir så trött på mig själv..

• Ysolla

Ja, det tar nog några dagar att "mjuka upp allt" som du säger.

Det absolut bästa knepet för att gå ner i vikt (och som funkar...har själv gått ner 12 kilo nu tack vara det) är:
    När man börjar känna sig sådär sugen på något, det där suget i magen som man får innan man blir hungrig på riktigt liksom.
    Fall inte för frestelsen att äta då.
    Inte ens något litet.
    För det är då (enligt Oprahs dietist) som kroppen tar från fettreserverna.
    Så försök gå med den känslan en stund.
    Inte så länge så att du blir jättehungrig och magen knorrar, utan kanske 30-60 min.
    För mig funkar det jättebra!
    Så jäkla svårt i början bara!
    Man hitter inte ens tänka ibland så har man stoppat i sig nått och blir så arg på sig själv!
    Sen att inte äta efter en viss tid på kvällen funkar med.
    Fast den tiden beror ju på när man brukar gå och lägga sig, men ca 3 timmar innan brukar vara lagom.
    Då tar ju kroppen från fettreserverna hela natten.

• Anonym (Tjockis)

Tack för tipsen ska genast börja tänka på detta, det höll 30 sekunder sen slank chokladbiten ner.

men jag ska ta tag i detta och det i kombination med piller ska göra mig i ordning till beach 2009

Ysolla skrev 2008-11-27 13:56:30 följande:
    Ja, det tar nog några dagar att "mjuka upp allt" som du säger.Det absolut bästa knepet för att gå ner i vikt (och som funkar...har själv gått ner 12 kilo nu tack vara det) är:När man börjar känna sig sådär sugen på något, det där suget i magen som man får innan man blir hungrig på riktigt liksom.Fall inte för frestelsen att äta då. Inte ens något litet.För det är då (enligt Oprahs dietist) som kroppen tar från fettreserverna.Så försök gå med den känslan en stund.Inte så länge så att du blir jättehungrig och magen knorrar, utan kanske 30-60 min.För mig funkar det jättebra!Så jäkla svårt i början bara! Man hitter inte ens tänka ibland så har man stoppat i sig nått och blir så arg på sig själv!Sen att inte äta efter en viss tid på kvällen funkar med.Fast den tiden beror ju på när man brukar gå och lägga sig, men ca 3 timmar innan brukar vara lagom.Då tar ju kroppen från fettreserverna hela natten.
  • Freja

jag började med liposinol idag och hoppas verkligen att det ger resultat. Jag har fått xenical utskrivet av läkare också men det var så dyrt att lösa ut så jag testar det här först få se vad som händer.
    Hur mkt väger ni tjejjer?

Jag är 171 lång och väger 91.

• Freja

Nu har jag ätit det i typ två veckor eller nåt, har inte gått ner så mycket, men sötsuget och hungerkänslorna är borta och det är sååå skööönt. Nu kan jag äta en mindre portion till middag för att jag helt enkelt inte är så hungrig/sugen.
    Ska fortsätta ett tag till få se....har gått ner 0,5-1kg ca.

• MaddeMonroe

Oj, det var länge sedan denna tråd uppdaterades men gör ett försök iaf.
    Jag tänkte testa dessa tabletter och vill veta hur det gått för er som testat dem.

Mvh/ Nyfiken tjej... 

Svar på tråden någon som prövat liposinol??