• Anonym (UNDRANDE)

Svider vid utlösning

Hej!
    Min sambo säger att det svider vid utlösning och en stund efteråt... vad kan detta vara?
    Har inga sjukdomar etc. Och han vill väl inte gärna gå till doktr...

Bara nyfiken ngn som vet vad det beror på?

• Svar på tråden Svider vid utlösning
  • Cornflakes

Svamp kanske?

Han bör nog gå till doktorn och kolla även om han inte vill. Finns ju ingen här som kan säga vad det är...

• Anonym (UNDRANDE)

Är medveten om att ingen kan säga vad det är... men om ngn ex. vart med om gt liknande lr ja... vet vad det kan bero på...
    Bara en undran såhär på kvälls kvisten...

• Pallas

Är det bara vid utlösning? Och var sitter det, i urinrörsmynningen?

• Hygea

Min pojkvän hade nåt liknande, men det var bara irriterat. Har en vännina o i hennes pojkväns fall var det att han hade urinvägsinfektion. Faktiskt.
    Lättaste att ta reda på är att kolla upp hos gyn. :)

• Pallas

Och hur vet ni att han inte har några sjukdomar, har ni uteslutit tex klamydia, som man kan ha utan symptom?

• Anonym (UNDRANDE)

Jag har nyligen fött barn och har därför precis kollat det. Sist var på ehfterkontroll innan det när jag blev gravid. Så ja, kaan utesluta sjukdomar.

urinvägsinfektion ska ju svida (lr?) när amn kissar också lr?

Bara vid utlösningen och en stund efteråt. Svider nog i "kanalen" som sperman går i genom. Urinröret alts.

• Pallas

Ok, du är kollad men inte din kille? Jag vet iofs inte om det är möjligt att klara sig från smitta om bara ena parten har tex klamydia, men det borde ju gå att hitta info om på nätet tycker jag.

Sökte lite på smärta vid utlösning och hittade infom om prostatit: www.infomedica.se/artikel.asp&PreView=

• Anonym (Jk)
    Anonym (UNDRANDE) skrev 2005-07-24 00:13:20 följande:
    Svider vid utlösning

Hej!
    Min sambo säger att det svider vid utlösning och en stund efteråt... vad kan detta vara?
    Har inga sjukdomar etc. Och han vill väl inte gärna gå till doktr...

Bara nyfiken ngn som vet vad det beror på?

Hur löste det sig sen? 

Har råkat ut för samma sak. Det var ingen uvi iallafall. 
    Partnern har kollat sig för klamydia som var negativt. Väntar på svar ang mitt prov.

Vad mer / annat kan det vara?
  • Anonym (Va?)

Men för jösse namn karln får väl gå till läkaren och kolla sig? En uvi behöver antibiotika. 
    Om han har det eller något annat som behöver behandlas, hur har han tänkt att du ska lösa det? 

• Anonym (Va?)
    Anonym (Va?) skrev 2023-04-19 11:13:51 följande:

Men för jösse namn karln får väl gå till läkaren och kolla sig? En uvi behöver antibiotika. 
    Om han har det eller något annat som behöver behandlas, hur har han tänkt att du ska lösa det? 

Tråden var från 2005....
  • Anonym (Vasektomi?)

Kan vara en bieffekt av vasektomi. Orgasm=aj som fan i både pungen och snoppen. 

• Anonym (Jk)
    Anonym (Vasektomi?) skrev 2023-04-19 11:48:09 följande:

Förstår inte ens hur du fick det i åtanke? 

Ts hade ju precis varit gravid när hon skrev tråden o jag skrev heller inget om någon vasektomi. Så antagligen har varken ts man eller jag genomgått något sådant i gällande reell tid för våra problem.  
  • mrjohnson
    Anonym (Vasektomi?) skrev 2023-04-19 11:48:09 följande:

Du mycket intressant, jag har gjort en vasektomi och upplever att det kan göra ont och svida. Har kollat och har inga veneriska sjukdomar och har bara varit med min fru. Så har du mer info?
  • Anonym (Vasektomi?)
    mrjohnson skrev 2023-04-19 12:32:26 följande:
    Du mycket intressant, jag har gjort en vasektomi och upplever att det kan göra ont och svida. Har kollat och har inga veneriska sjukdomar och har bara varit med min fru. Så har du mer info?
    Nej egentligen inte, men gå tillbaks till urologen (gärna samma som utförde den) och förklara. Det kan bero på något jag glömt namnet på och då går det att lösa med ytterligare ett litet ingrepp.
  • Salem

Han kan vara allergisk mot sin egen Sperma. 

Svar på tråden Svider vid utlösning