Ni som vart oense me era gubbar om hur många barn ni vill ha, hur har ni kommit överens????
(Vet inte om jag skrivit i rätt forum...men tyckte detta verka bäst...)
Jag o min sambo fick vårt andra barn den 5 maj i år...har nu 2 underbara flickor i åldern 2 år,7 mån och 7 mån. Saken e den att jag skulle så gärna vilja börja på ett tredje barn om ca 2-3 år...alltså typ lite halvt om halvt sladdis=) Vet att det redan e tidigt att prata om redan nu...men det grämer mig jättemkt att han tycker det räcker med 2!!!
Ville detta innan barn nr 2 ens va född. Han har inga bra argument varför...men han har aldrig heller blivit irriterad över disskussionen utan för det mesta bara sagt: Det räcker väl me dem som vi har?!!...
Vi har pratat om detta MÅÅÅNGA ggr o alltid samma svar...
Usch jag mår jättedåligt över att man kanske aldrig mer kommer få bära ett barn i magen eller få ta hand om ett litet knytte till....men han tycker jag e löjlig!
Jag tycker 3 barn e perfekt,jag vet att det finns många tycken om vad som e perfekt summa barn.
Finns det nån mer som har/haft samma problem??? Hur har ni löst det??? Eller e det nån som e i samma sits som mig o argumenterar me gubben sin just nu?? Vad är mest rättvist för vem??