Är er bebis med lite täppt i näsan på morgonen?
vår 1 månaders pojke är lite torr-täppt i nästan på morgonen så jag bruka få suga ut lite med näsfrida.
Någon mer som har en liten med lite täppa på mrgonen?
är det normalt?
vår 1 månaders pojke är lite torr-täppt i nästan på morgonen så jag bruka få suga ut lite med näsfrida.
Någon mer som har en liten med lite täppa på mrgonen?
är det normalt?
Hej!
Ja, samma här på vår pojk, fast hans pappa är likadan så jag oroar mig inte för det! Han var täppt sedan han kom ut! Och nyser i ett! :)
Just nu har vi varit riktigt förkylda så inte konstigt att vi är snoriga men annars är pojken det mer eller mindre också, mest morgonen! Mvh Nath & Lucas
ja , min son är 6,5 månader . men jag kom ihog när han va 1- 2 månader var han jätte täppt i näsan speciellt på morgonen. helt ofarligt och normalt.
en till med en 7veckors bebis som är täppt på morgonen
Hej!
Vår dotter är oxå täppt i näsan på morgonen, tror inte att det är någon fara med det
min lilla brukar oxå va täppt på morgonen men jag tar bara bort det som sitter i näsan, o sen nyser hon några gånger o sen e det bra med det. men man kan ju undra hur länge det kommer va så, inte för det spelar nån roll egentligen, så länge inte bebisen verkar tycka det e jobbigt.