• mysisen

Är er bebis med lite täppt i näsan på morgonen?

vår 1 månaders pojke är lite torr-täppt i nästan på morgonen så jag bruka få suga ut lite med näsfrida.
    Någon mer som har en liten med lite täppa på mrgonen?

är det normalt?

• Svar på tråden Är er bebis med lite täppt i näsan på morgonen?
  • LittleMissN

Hej!

Ja, samma här på vår pojk, fast hans pappa är likadan så jag oroar mig inte för det! Han var täppt sedan han kom ut! Och nyser i ett! :)

Just nu har vi varit riktigt förkylda så inte konstigt att vi är snoriga men annars är pojken det mer eller mindre också, mest morgonen! Mvh Nath & Lucas

• marzieh

ja , min son är 6,5 månader . men jag kom ihog när han va 1- 2 månader var han jätte täppt i näsan speciellt på morgonen. helt ofarligt och normalt.

• Duddes mamma
    LittleMissN skrev 2008-11-26 12:13:22 följande:
    [citat]
    Hej!Ja, samma här på vår pojk, fast hans pappa är likadan så jag oroar mig inte för det! Han var täppt sedan han kom ut! Och nyser i ett! :)

Samma med vår son. Får dra ut snorkråkor nästan varje morgon (med hjälp av Näsfridan). Han verkar dock inte särskilt täppt men frustar massor när han har för mkt snor i näsan.
  • Moa38

en till med en 7veckors bebis som är täppt på morgonen

• dolceflicka

Hej!
    Vår dotter är oxå täppt i näsan på morgonen, tror inte att det är någon fara med det

• millanmy

min lilla brukar oxå va täppt på morgonen men jag tar bara bort det som sitter i näsan, o sen nyser hon några gånger o sen e det bra med det. men man kan ju undra hur länge det kommer va så, inte för det spelar nån roll egentligen, så länge inte bebisen verkar tycka det e jobbigt.

Svar på tråden Är er bebis med lite täppt i näsan på morgonen?