Storseans med Jörgen eller Terry?
Är det någon som vet om någon av dem är på gång med några storträffar?
Är det någon som vet om någon av dem är på gång med några storträffar?
Googla på Terry så kommer du nog till hans sida. Där borde det stå någonstans.
Oki.
Han heter Evans väl?
Vad heter Jörgen i efternamn? Vet du det?
tack
Jag hittade Terrys hemsida.
Han hade en storseans i närheten i vår,så jag ska köpa biljetter!
tack!
Vet inte vem av dem jag tycker är bäst egentligen.
De är nog lika bra.
Jag har varit på storseans med Terry Evans för typ 1,5 år sedan. Det var riktigt häftigt må jag säga. Har bokat biljetter igen nu så jag ska iväg 26 februari. Tycker Terry är det bästa mediet i Det okända, alltid han som får fram mest konkreta saker.
Har också varit på seans med Terry Evans och det var en häftig upplevelse, vill gärna gå igen någon gång.
har aldrig varit på storseans med någon av dessa två, men känner heller inte att de är speciellt förtroendeingivande.
Har varit på privatsittning med Terry, det var häftigt. Jag tycker att han är mycket mer förtroendeingivande än jörgen. hoppas du får en trevlig kväll!
juzze skrev 2009-01-11 08:50:52 följande:
calle555 skrev 2009-01-11 10:12:44 följande:
vet ni om dom kommer till göteborg?
Kolla in Terrys egen hemsida, där står vart alla hans storseanser kommer äga rum.
www.creativexperiences.com/
isisisis skrev 2008-11-26 18:26:32 följande:
Spara pengarna till en privat sittning istället, storseanser blir nästan bara besvikelser ändå. Jag var på Jörgens storseans förra gången han var här i Umeå, och jag var inte så impad.
Om du är ute efter att själv få kontakt med någon på en storseans är inte chansen så stor eftersom det brukar vara upp emot 150-200 människor på de där seanserna. Då är det nog bättre med en privat sittning.
Jag har varit på 3 storseanser med Terry Evans han är helt otrolig, men jag har aldrig fått kontakt. Det är som dom andra säger ca 200-300 människor, så vill man ha kontakt med nån så ska man betala för privat sittning. Min kompis har varit på en sån med Terry Evans och då fick hon spela in ett band som hon har kvar, han pratade om hennes döda föräldrar visade gester dom använt mm, hon är helnöjd.
Ang Terry Evans så var jag i Mölndal för några månader sedan och deltog i hans demonstration i kvarnen. Jag kan intyga att det inte är bluff för han kom till min svärfar och berättade saker om hans mamma som han inte kunde veta.
Det märkliga var att jag själv är lite medial och hade bla fått info från min svärfars mamma en vecka innan fast då fattade jag inte budskapet eller vem det egentligen var ifrån. Jag är lite ny och osäker ännu i det här. Det jag uppfattade då var att en äldre kvinna, mammafigur ville hälsa mig något om kl.13.10 och så visar hon på en stor väggklocka (i min tanke) Jag insåg inte förrän på Terrys seans att det var min svärfars mamma.
Vad inträffar-jo Terry berättar för min svärfar exakt de saker jag fått reda på en vecka före. Men han förtydligar att hon dog kl. 13.10 och att de har en väggklocka efter henne som stannat på den tiden hemma. Det visste inte jag. Men det stämde helt exakt. Jag var förbluffad och man kan säga att min svärfar som inte helt och hållet är övertygad blev ännu mer förbluffad när jag berättar att jag visste samma sak.
Jag har varit på storseans med Terry Evans två gånger.
Fick ett budskap första gången och nu är jag helt säker på att det inte är fake.