• Sweety

    När börjar man skicka julkort?

    När kan man börja och skicka sina julkort? Eller när är sista dagen?

  • Svar på tråden När börjar man skicka julkort?
  • 2babiesmom

    Man ska väl skicka innan den 15:e eller 17:e har jag för mej för att vara säker på att de kommer fram innan....

    Första frågan undrar även jag om!

  • Loon

    När? 1 dec tycker jag. Älskar när julkorten börjar komma. Kul att inte beöva vänta till 20-22 innan alla dimper ner i lådan. Men oftast postar jag runt den 10:de. Senast är iallafall 16 dec för julkort med julfrimärke och 22 dec med vanligt frimärke!

  • hally

    Jag brukar stoppa dem i den där påsen som kommer med posten och skickar dem kring 10 dec.

  • hotten

    Jag tycker man kan skicka så mottagaren får dem efter lucian dvs skicka from den 12/12
    Fast jag skickar mina senare, skickade ett år den 13 å då fick jag höra av flera att vi var först ut med julkorten , oj så tidiga ni var, tjuvstartade ni osv...

  • Tecken

    Det beror väl vart de ska? Ska de utom Europa, skicka nu!

  • fotokalender

    Jag har redan skickat julkort. Jag tog julkort foto av mina barn och hund. Jag har sänt 30 julkort i år. Jag gör julkort med foto varje år. Tycker det är en bra sätt att visa hur barn växer :)

  • fluu

    Våra julkort inom Sverige kom fram igår. Jag saknar tiden då de kom lite tidigare och inte, som nu, dagrarna innan jul.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden När börjar man skicka julkort?