• framsteg

Lucialinne - vuxen strl? Var???

Behöver byta ut mitt lucialinne i år mot en större storlek... Om magen fortsätter växa som den gör kommer jag inte få plats...!

Har letat på Lindex och Åhlens som alltid haft förut men de har bara barnstorlekar, tom GeKås (strl S och M behöver större...).

Vet någon var man kan hitta lucialinnen i vuxenstorlekar?

• Svar på tråden Lucialinne - vuxen strl? Var???
  • Jessica24

Förr vet jag att Coop Forum sålde. Så ta en titt där, men jag är inte helt säker.

• framsteg
    Jessica24 skrev 2008-11-27 01:19:35 följande:
    Förr vet jag att Coop Forum sålde. Så ta en titt där, men jag är inte helt säker.
    Varit där med... Tyvärr. Alla säger samma sak - vi sålde det förra året, men vet inte varför vi inte gör det i år...

Nu har jag fått nys om två ställen som kan ha *håller tummarna* Men tack för hjälpen ändå!
  • liin

Maxi och City Gross har här i stan.

Han fanns där ute... Jag fann honom!!!!
  • Jessica24

framsteg skrev 2008-11-27 22:19:31 följande:
    Varit där med... Tyvärr. Alla säger samma sak - vi sålde det förra året, men vet inte varför vi inte gör det i år...Nu har jag fått nys om två ställen som kan ha *håller tummarna* Men tack för hjälpen ändå!

Hoppas du hittar ett inom kort.

• framsteg

Hittade äntligen idag! Det TREDJE Coop jag var på...! (Efter att sökt av div KappAhl, Lindex, HM, Åhlens och Maxi.)

Men tack för hjälpen alla! ...och är det någon mer i Göteborgsområdet som letar så vet jag nu att Coop i Sisjön har och Åhlens vid Frölunda Torg, sägs även att Åhlens i Nordstan skall ha...

Svar på tråden Lucialinne - vuxen strl? Var???