• sheeba

Idag är det en tråkig dag!!!!!

Jag skulle vilja ta fram en rullgardin och bara dra ner framför ögonen, vakna upp när jag är pigg och glad.

Tycker att alla säger fel saker till mig i dag, så vänder man tvärt
    Men, men man kan inte vara på toppen humör varje dag......

Vill bara tiden ska gå fort.

• Svar på tråden Idag är det en tråkig dag!!!!!
  • Mickis74

Har lite av en likadan dag.........kanske inte på dåligt humör, men allt känns bara sååå tråkigt. Sitter här och svarar lite i trådar bara för att ha nåt att göra...har inte ork eller lust till nånting.

• oOoJOYoOo

Mmmm....packar det är inge kul tycker jag. Är ju lite o tänka på med 3 barn..kläder välling..nappar ja allt. Har huvudvärk också.... ...tråååkig dag....

• Chigitita

Jag har otroligt tråkigt! Finns inget och göra idag! Hade hoppats att det var måndag för då skulle jag till barnmorskan men de e juh bara söndag =((

• sheeba

Kanske har lite med vädret och göra?

• Champagne

Är det nåt i luften kanske känner mig likadan...

Ska övertala maken till att hyra en videofilm, köpa massvis med godis (fast jag kommer bara att äta fem bitar och sen säga att det var äckligt ) och krypa upp i soffan och bara vara...

Kram på er, alla surisar

• Chigitita

Det är säkert något med vädret! Kan det inte bli lite sol då?

• sheeba

Ja så man blir lite pigg.

Nä bort med dessa dagar

• Karpet

Jag har också lite halvtrist idag. Ute regnar det och sambon sitter klistrad framför sci-fi kanalen. Jag avskyr sci-fi så jag får istället sitta här och "umgås" på FL. Jag har iofs lyckats göra pannkakor till frukost, laga en lunch med thaisoppa och vitlöksbröd, håller just nu på att baka en banankaka och har lyckats planera middagen med hjälp av vad vi har hemma eftersom jag inte orkar gå till affären.
    Jag vet inte varför men hela min dag verkar kretsa kring matlagning idag.

• sheeba

karpet> Oj vad massa gotti gott du har gjort

Tänk om mna hade haft ork till det, själv väntar jag på att köttet ska tina så jag kan börja med middagen.

Skulle ju lagt ut det i går men tankarna var ju såklart någon annanstans

• Chigitita

Åh då kanske nån har nått tips till vad man kan äta?
    Jag kommer inte på något idag!

Svar på tråden Idag är det en tråkig dag!!!!!