• Alvi

Har ni äktenskapstycke?

Ganska många gånger har folk sagt till mig och maken att vi är lika, har äktenskapstycke, och det är tydligen bra.
    En gång trodde till och  med en kompis till honom att jag var makens syster, trots att systern stod bredvid...

Har folk sagt till er att ni är lika?!

Once you try menskopp you´ll never go back!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni äktenskapstycke?
  • Quiet thoughts

Haha nej...
    inte lika alls. Jag är för bövelen 30 cm kortare

lite lika i tankesätt dock.
    På gott o ont men vi har varit ihop över 9 år så...

• AasaC

Jag svarade annat ... jag har inte hört någon säga att vi har det, men vi ÄR väldigt lika. Vi har många drag som påminner mycket om varandra. Jag har faktiskt tänkt på det en del, att många verkar dras till personer som påminner om en själv, för när jag kollat in gifta par, så har de många gånger varit väldigt lika till utséendet.

• Miim

vi är inte lika så att folk "ser" det, MEN vi har samma propotioner i ansiktet.
    Detta upptäcktes när vi båda köpt nya glasögon och kommer hem med exakt samma
    model i olika färger..

To frag or not to frag, that is the question?
  • Alvi
    Miim skrev 2008-11-27 12:17:44 följande:
    vi är inte lika så att folk "ser" det, MEN vi har samma propotioner i ansiktet. Detta upptäcktes när vi båda köpt nya glasögon och kommer hem med exakt samma model i olika färger..
    Haha, det var nördigt...! Var det någon som bytte modell!?
  • dio

Haha nej vi är olika som dag och natt både på ut och insidan. Dock är vi långhåriga båda två

• Alvi
    Melisabeth skrev 2008-11-27 12:22:13 följande:
    Nej vi är totalt olika Jag är rund, mjuk och blond, och han är kantig, benig och mörkhårig. Enda vi har gemensamt skulle väl vara kindben möjligen
    Att kindbenen är lika eller att ni båda alls HAR kindben...??
  • skrotrumpan

JO, det har jag hört flera gånger. en del tycker vi ser ut som om vi skulle kunna vara syskon, vilket vi inte är.Skrattande

Lyckligt gift med den stora kärleken och mamma till två perfekta flickor!
  • Gul13

Aldrig hört någon säga det. Jag hade inte trott vederbörande heller för min man och jag kan inte vara mer olika. Svårt att förklara men nej ... inte ett drag gemensamt

Svar på tråden Har ni äktenskapstycke?