Adventskalender med ett paket om dagen
Jag försökte köpa en sådan där adventskalender som man kan sätta fast ett paket om dagen i, men hittar det ingenstans!!! Kan någon tipsa om en affär som säljer sådanna?
Jag försökte köpa en sådan där adventskalender som man kan sätta fast ett paket om dagen i, men hittar det ingenstans!!! Kan någon tipsa om en affär som säljer sådanna?
Åhlens har haft förr, har inte kollat i år dock.
Vi fick från åhlens iår, är en snögubbetomte med små fickor på Helsöt!
Jag vet att Pnduro har saker så man kan knåpa ihop en egen.
Ett snöre, 24 klädnypor och en märkpenna
Lilltjejen som precis blev ett får strumpor, strumpbyxor och sådana saker
Stora som blir tre strax efter jul får hårspännen, bondgårdsdjur, vantar
ica maxi hade förra året, dock bara med mkt små fickor (svårt att hitta saker som går i fickorna då om man har mindre barn som inte ska sätta i halsen)
vår ica maxi har i år men fickorna höll på att trilla av redan i butik
Tack för tipsen! Jag har redan köpt de flesta paketen: några små bilar, pixiböcker, pennor (kan tvättas bort med vatten) och pussel att lägga i hitintills till vår 1,5-åring. Måste komplettera dock. Funderar på att köpa ett duplopaket och dela upp på flera presenter...
Jag har en kalender sen jag var liten som mamma sydde.
Har köpt det mesta men har lite kvar: pennor, hårsnoddar och hårklämmor (har en dotter), suddisar, figurer att sätta på foppatoflorna, godis på lördagarna, ett litet pop-up tält till sina dockor som hon ska få på julafton. Har försökt hålla mig runt 10-20:- per dag. De grejer av det jag köpt som är dyrare delar jag upp på två dagar.
Annars kan man ju lägga en legobit i varje paket som sen kan byggas ihop till nåt.
Såg att lagerhouse hade en kalender häromdagen