• MeNoLike

Från vilken ålder är det lämpligt att barn har/åker på en snowracer?

Från vilken ålder är det lämpligt att barn har/åker på en snowracer?

Alltså åker och blir dragen av vuxen...

Mamma till tvillingarna Timothy och Maximilian 20070325
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-27 20:32
    En sån här menar jag:

www.bruun.no/Vintersport/snowracer.jpg
  • Svar på tråden Från vilken ålder är det lämpligt att barn har/åker på en snowracer?
  • Silverkatten06

Vill jag också veta!

• ÖNadja

snowracer, antar att du menar en bob?! =)

Våran son 1,3 år fick en i veckan som han har åkt både i backen och upp på byn med, superkul! =)

• Miew

Mina barn fick varsin i julklapp förra året, det var då nyss fyllda 3 och 5. Det har gått jättebra...

• MeNoLike
    ÖNadja skrev 2008-11-27 20:23:17 följande:
    snowracer, antar att du menar en bob?! =)Våran son 1,3 år fick en i veckan som han har åkt både i backen och upp på byn med, superkul! =)
    vad är bob?
    det står snowracer på kartonen iaf
  • Zamorak

bob=kort för bobslaigh eller hur de stavas. Samma sak i barn syfte. Min tre åring har en snowracer och han älskar den nu när han kan åka bakom mig o styra eller i idiotfart nerför backe

• ÖNadja
    MeNoLike skrev 2008-11-27 20:26:04 följande:
    vad är bob? det står snowracer på kartonen iaf
    Säger ni inte bob hos er? =) här pratar vi bara om bobbar, inga snowracers! =) fast du har rätt, det står snow racer på kartongen. =)
  • MeNoLike
    ÖNadja skrev 2008-11-27 20:35:29 följande:
    Säger ni inte bob hos er? =) här pratar vi bara om bobbar, inga snowracers! =) fast du har rätt, det står snow racer på kartongen. =)
    nej här sägs det inte bob. därför jag inte var helt säker på att vi mena samma sak
  • MeNoLike

Svärmor och svärfar vill köpa snowracers åt våra barn, de är 1 år och 9 mån dagen efter julafton.
    Men jag tycker att mina är alldles för liten för att ha en snowracer. Eller har jag fel?
    De kostar ju iaf 500:- / st och känns som man kan köpa något mer användbart, eller?

• ÖNadja
    MeNoLike skrev 2008-11-27 20:36:26 följande:
    nej här sägs det inte bob. därför jag inte var helt säker på att vi mena samma sak
    jag tycker självklart att dina grabbar kan få sej en bob! dom har ju jätte roligt med dom!

Sen är det inte så dumt att åka med dom i backen, man ryms bättre på en bob med dom än på en pulka! =)
Svar på tråden Från vilken ålder är det lämpligt att barn har/åker på en snowracer?