• Anonym

får ni alltid komma?

jag började fundera på det här igår när det var säkert längre än en månad sedan jag kom(kvinna) och sambon kommit nån gång eller fler i veckan(av att jag gett,eller vi haft samlag)

hur gör ni? ser ni till så att båda kommer alltid?
    om jag av ngn anledning inte skulle vilja komma så OK men det vill jag ju i stort sett alltid men vill ju inte be honom om det efter han är "klar".. jag vill att det lixom ska ingå i sexet..inte att jag får komma i efterhand.. om ni förstår hur jag menar...

• Svar på tråden får ni alltid komma?
  • Anonym

Nej ibland så kan vi bara ha sex utan att jag kommer, nån snabbis då o då :D
    jag kan bara komma om han slickar mig.

• Anonym

ja vi kan ocksp ha snabbisar .. typ på toan medans barnen är i vardagsrummet eller så.. jag tänkte mer på om man ligger och har sex i sängen/soffan.. ja när man är ensammen och har längre sex...

• Morbid angel

Ja,det är självklart för oss att båda ska få orgasm.

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld.
  • annca

Ja, kommer alltid. Annars ingen idé med sex ju!

(Behöver visserligen "röra mig själv" de flesta gångerna för att komma, men vi slutar *aldrig* om vi inte kommit båda två, minst en gång.)

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Anonym (egen hand)

Vad "får"? Om jag kommer är ju inte hans beslut. Om han väljer att inte stimulera mig så att jag kommer så gör jag det själv!

Däremot väljer jag att inte komma varje gång. Det är inte alltid det känns viktigt.

• hippiegirl

har varken lätt eller svårt att få orgasm. Men det krävs väl lite mer än bara in-ut... Men nej, jag kommer långt ifrån alla gånger. Och för mig är det helt allright! Det är ju inte det som är själva grejen för mig heller...

• Anonym (orgasmi)

ÄH, det är väl bara att ta för sig, och går det inte under själva "akten" så får han väl ställa upp och hjälpa dig i efterhand eller ta en paus i juckandet så du får din del av kakan.

• Anonym (egen hand)

... eller varför inte ibland be honom stimulera dig utan att ni gör något mer än så? Likaväl som att du hjälper honom komma utan att det handlar om penetration så kan ju du få detsamma.

• Anonym (min)

Min man kommer alltid, jag om jag har lust. Det är inte lika viktigt för mig.
    Fast ibland kan det bli flera gånger, ofta en och ibland ingen, varierar med min "taggning".
    Jag har absolut inget emot att komma efter honom heller, att be honom om ett par fingar t ex. Det tar 3 sek och är ofta en riktig höjdare.
    Men inte ser jag det direkt som hans ansvar att jag kommer, eller mitt att han gör det. Det är liksom ett samspel och man kommer nog inte undan att _prata_ om det, i alla fall om man upplever att det inte riktigt fungerar.

Svar på tråden får ni alltid komma?