• Kaffepannan

medium i norrbotten?

Undrar om någon här känner till några medium i norrbotten?och var man kan få kontakt med dom..

• Svar på tråden medium i norrbotten?
  • Barbro
    Hejsan.Ser att det finns många förfrågningar efter medium i norrbotten. Hamnade på denna sida och måste naturligtvis tala om att jag kan hjälpa med denna efterfrågan. Jag har ett brett område som jag kan erbjuda min hjälp i.Kika in på min hemsida så får du veta mer. www.manljus.se
    Vänligen Barbro
  • Hugful80

Jag förstår att du lagt tråden under "etik" eftersom man kan diskutera hur etiskt det egentligen är att lura desperata människor på pengar.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras
  • Selfish Geene

Tänk intensivt på din fråga så kommer en av de som verkligen har övernaturliga krafter att kontakta dig

• My Girls

Vi har ringt till Signar Lidman och han träffade rätt på flera punkter när han pratade med min man via telefon.
    Dock har vi inte funnit vår katt än (försvunnen sedan tre månader), men de två ggr vi har varit i kontakt nu med SIgnar säger han samma sak, så han verkar vara bestämd i synen

Läste på Månljus om en som fått hjälp ang sin hund Det väcker hopp.

Ignorance is a bliss
  • Hugful80
    My Girls skrev 2010-12-03 12:06:52 följande:
    Vi har ringt till Signar Lidman och han träffade rätt på flera punkter när han pratade med min man via telefon.
    Så att han träffar rätt på flera punkter men fel på en del borgar för god kvalitet hos mediumet?
    Hur ser rätt/fel-ration ut för att man ska rekommendera ett medium? Och hur förklarar man alla felen? En dålig dag?
    För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras
  • My Girls
    Hugful80 skrev 2010-12-03 13:26:01 följande:
    Så att han träffar rätt på flera punkter men fel på en del borgar för god kvalitet hos mediumet?
    Hur ser rätt/fel-ration ut för att man ska rekommendera ett medium? Och hur förklarar man alla felen? En dålig dag?
    Vi provade för skoj skull efter ett tips från en kvinna som funnit sina bortsprungna kaniner och en gång sin hund genom honom .

Men det låter väl rimligt att de måste få ha dåliga dagar precis som vilken annan människa och att de inte har inblick i allt? Det var roligt att höra att han hade så mycket att säga som stämde, men ingen som helst bakgrundsinformation om oss.

Vet inte hur sånt fungerar men tycker det är intressant att det finns många som får hjälp och skänker det tröst till någon så varför inte? Skadar det någon att väcka hopp så får man sen avgöra själv om man tror på det eller inte?
    Ignorance is a bliss
  • My Girls

Nu har jag provat maila Barbro

Ignorance is a bliss
  • My Girls

Kan uppdatera med att jag inte fått svar än från Barbro Obestämd
    Kanske kan tolka det som att det inte finns något att säga?

Ignorance is a bliss
Svar på tråden medium i norrbotten?