• ahlcec

Vad ska man köpa i usa?

Min sambo åker till usa i augusti. Eftersom jag och June inte kan följa med så behöver jag göra en (lååång) lista på vad han ska shoppa åt oss.
    Problemet är att jag inte vet vad som är billigt. Liksom, Levis är inte så kul.

Please, help!

• Svar på tråden Vad ska man köpa i usa?
  • kungens mamma

RL,Hilfiger är ju billigt,GAP har bra barnkläder!

• Pallas

Är det kläder ni är intresserade av? Och hur mycket tid till shopping kommer han ha? Kika in på Target.com det är en bra affär med lite av varje. Kläder är billigt här över lag, både märkeskläder och andra.

• Pyff

Hår och hudvårdsprodukter kan vara mycket billigare än i Sverige - då särsklit amerikanska märken.
    Vill man så finns det ju också en uppsjö av "mirakelmedel" som ej är godkända i Sverige, allt ifrån tandblekning till salva som hjälper mot ont i tandköttet när bebis får tänder (det har vi köpt).
    Jag har alltid släpat hem "Zip-loc-påsar", alltså återförslutningsbara plastpåsar, mennu verkar det ÄNTLIGEN kommit till Sverige efter alla dessa år!
    Teknikprylar kan också vara kul att köpa, de ligger ju lite före over-there och är oftast billigare också...................

Kommer inte på nåt mer just nu

• Linda77

Pyff,

Har du nåt tips på tandblekning som funkar?
    Isåfall kan jag be svågern köpa med sig hem från Usa.

Tack!
    Linda

• Pallas

Minne till digitalkamera om ni har en sån. Min son köpte på Target och det var jättebilligt!

Vill du bleka tänderna rekommenderar jag Crest Whitestrips Premium Plus. Kostar kring $30-35 och FUNKAR!

• vill bli tre

UJ eller bugaboo vagnar.. vet många (även barnlösa) som köper enkel UJ för mindre än 3000 o säljer för 5-6000kr...

• ahlcec

Åh, tack för era svar!
    Pallas, din länk är ju suuper.

Det är kläder jag är intresserad av, tror jag. Åh jag vill också följa med!

• Mymlan

Skor, skor och skor! Vi shoppade hur mycket skor som helst nr vi var där, och jättebilligt var det dessutom!

• Vaniljhjärta

Jag säger Kaneltuggumi ;)

• musli

JC Penney är en favoritaffär i mina ögon... äääälskar deras jeans...

• annca

Fotoprylar och kameror! Nästan halva priset mot i Europa.
    (Brudklänning om sådant behov finnes.)

• Borboleta

Skit i kläderna och teknikprylarna. Köp ätbara saker! Det finns ju så attans mycket gott over there. Jelly beans, Sun chips, Chips O'hoy, Oreos, Honey roasted peanuts...Honey mustard pretzels... Och Mountain Dew!

Svar på tråden Vad ska man köpa i usa?