• Anonym

Har långa män längre kuk än korta? (vad är statistiken?)

Detta är ett perfekt forum att göra en statistisk undersökning.

Ni tjejer som säger att ni älskar långa killar, finns det något samband mellan total längd och längd på kuken?

Jag är själv 172cm och min enögde vän är 17/14 så för egen del stämmer det inte trots att jag är under medellängd för en svensk man.

Egentligen kan man ställa samma fråga till tjejers vagina. Har mindre tjejer med mindre höfter en mindre, trångare vagina?`

• Svar på tråden Har långa män längre kuk än korta? (vad är statistiken?)
  • Anonym (lång)

jag är 1,93 och har 20cm aldrig mätt omkrets men den fyller upp så att säga :).

• Anonym (kanske)

Jag är 1,86 och har 18cm. Har aldrig heller mätt omkretsen men den duger för älsklingen. :P

• Anonym (blondinen)

Min erfarenhet säger inte alltid... men till viss del. Dock så är teknik viktigare en storlek om det inte är ett lillfinger du kommer med dvs då räddar inte all teknik i världen.

• Anonym (fru)

stämmer inte här hemma!

har en kort make, 166 cm, som är mer välhängd än andra. Har aldrig mätt (jag alltså, mannen kanske har?) men jag gissar på +20 cm

• CORALLEN66

jag är 182 och har 22centimeter frun i huset har alldrig klagat

• 1294

Jag är 193 och kör den på en skottkärra framför mig.
    Ja, vi som är långa har långa kukar.

• Morbid angel

Sambon är runt 190 och vill inte nämna exakt storlek men en bit över medel
    Så här stämmer det.

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld.
  • Anonym (:-D)

Får väl prova en lång man snart...nyfiken!!! Hihi

• Anonym

Min exmake är 172 cm lång och han hade en rejäl doning.

• Busiga bebben1

Ett ex till mig måste ha varit tp 185cmlångminst och han hade den längsta penisen jag "mött". men min nuvarande har nästan lika lång penis och grövre :oD och han är bara 171 cm lång.

men flera andra jag haft strl med har varit ganska korta plus liten penis.

Själv hade jag smala höter innan jag fick barn och var även trång å den tiden. Nu har jag fått 2 barn och är lite svängig om höfterna och underlivet lika så ;o/

Svar på tråden Har långa män längre kuk än korta? (vad är statistiken?)