Hört talas om "god hates sweden"?
www.godhatessweden.com/
Där är hemsidan, en av USA:s mest hatade familj tydligen...
www.godhatessweden.com/
Där är hemsidan, en av USA:s mest hatade familj tydligen...
Ja för ca 3 år sedan.
Det var en dokumentär om dem på kanal 9 i tisdags tror jag att det var. Himlar vilka knasbollar...
Ja, för några år sedan. Alla blir tydligen saliga på sitt...
Tråkigt att se människor spilla sina liv på såna saker :(
www.godhatessweden.com/sweden/godswrath.html
Bilden högst upp. Jag har ingen aning om vad det är, har jag missat en sån stor olycka?
är det samma med andra länder?? godhatesnorway... godhatesfinland... osv? Eller är vi speciellt utvalda?
ööh..sjukt
oj, vilka tragiska människor...
Som detta tex (plockat från hemsidan)
ABORTION
It doesn?t matter the circumstance, in Sweden you can have an abortion at any time for any reason. So basically what this evil country is saying is, ?It?s alright for you to be a whore all day every day and at the end of those days, you just kill anything that would make your life a little uncomfortable.? WHAT?!? Come on people, you can NOT be that brain-dead. WAKE UP! You go down that trail and you?re going to end up like all the arrogant Swedes?.in hell!
Ja vad ska man säga. Okunskap och ignorans är farligt. Det är människor som dessa som vi ska passa oss för, för med vapen i deras händer går INGEN säker.
Såklart Gud hatar Sverige, annars hade han inte gett oss detta mörka o kalla klimat!!
Fast jag tror Gud har inriktat sej på mej särskilt - för han har gett mej förkylningen från helvetet
såg hela dokumentären igår här hemma, usch vilka människor! De drar in små barn i deras påhittade moral!
Helst sjukt, stackars lille pojke på 8 år som blev träffad av en läskburk i huvudet, var några som kanske på den pojken från en bil. Just för att de demonstrerade på deras sjuka vis...De åker till begravningar och härjar en bit ifrån (Irak soldater) de ser det som något bra att de dog imed att det är guds bestraffning...
Usch!!!