Ni som har barn i åkpåse hur är de klädda?
hur är de klädda i åkpåsen?
Förstår inte om ja ska ha vinteroverall på barnen i åkpåsen eller annat.
Mina bägge barn sitter efter varann i en phil and teds syskonvagn.
hur är de klädda i åkpåsen?
Förstår inte om ja ska ha vinteroverall på barnen i åkpåsen eller annat.
Mina bägge barn sitter efter varann i en phil and teds syskonvagn.
Vi har två ettåringar i en phil & teds e3 twin. Kör med brios åkpåsar i vagnen. I klädväg har de vanliga innekläder + strumpor och raggsockor och sedan fleeceoverall och en tunn fleecemössa (det är så vida luvor på fleeceoverallerna).
aha flecceoverall....hmm
funkar de även på en liten 4 månaders..har precis satt henne upp där bak i syskonsitsen och nu är hon Helnöjd eftersom hon äntligen kan se men jag vill gjärna ha henne i åkpåse.
Body, byxor, strumpor, fodrad men inte vindtät overall (typ lite tjockare än fleece), mössa, vantar och yllesockor. Då det varit runt -5grader så har han även haft en extra tröja på sig och en filt inne i åkpåsen.
vart har du köpt flecceoverallerna föressten?
varför har ni åkpåse överhuvudtaget..bara nyfiken. Är det inte smidigare tycker ni med bara en varm vinteroverall?
har en snart 2 årig tjej fram...svårt o hitta flecceoveraller i strl 86?
Är det kallt, runt nollan, så har han overall eller jacka och täckbyxor.
Är det varmare, runt +5, så har han bara vinterjacka.
Det beror lite på om det regnar och blåser också...
Njaa, tycker det är ganska behändigt med åkpåse. Har faktiskt aldrig ens prövat ha honom i vinteroverallen i vagnen, den har han bara då vi åker bil.
men lixom... detta låter kankse knäppt men ja har inte haft nån av mina i åkpåse förr: Blir de inte kalla om axlarna typ eller armarna om de bara har fleceoverall under o armarna sticker ut o de är smällkallt?
Armarna sticker inte ut, de ligger nog inne i påsen :) Har en sådan kela.fi/in/internet/kuva.nsf/NET/090408132112NU/$File/12622.26i.jpg , så det är i princip bara ansiktet som sticker ut, det finns dessutom en dragkedja upptill som gör att påsen också täcker huvudet upptill.