• Anonym

hur ser normala bröst ut

min tanka är, hur ser normala bröst ut på en tjej över 30 o kanska några barn också bakom sig?

• Svar på tråden hur ser normala bröst ut
  • AlexiaGiulia

Normala??? Jag tror att det är JÄTTE olika hur bröst ser ut. Tror inte de finns normala eller onormala bröst.

• Anonym (?)

hur skulle onormala bröst se ut??? Det du har är normalt!

• viseversa

håller med.

AlexiaGiulia skrev 2008-11-29 10:15:14 följande:
    Normala??? Jag tror att det är JÄTTE olika hur bröst ser ut. Tror inte de finns normala eller onormala bröst.
  • Pysselgalningen

Ett par normala bröst är när dom börjar se ut som taxöron och inte några silikontuttar

• Anonym

Anonym (?) skrev 2008-11-29 10:16:53 följande:

hur skulle onormala bröst se ut??? Det du har är normalt!
    normala = naturliga

jag har inte sätt eller vatt i närheten av bröst på en tjej över 30 år.
    undrar bara hur de förändras mot en 20 årings bröst
  • WannabeBullmamma

Hur som helst tror jag ..

• viseversa

spelar det någon roll.? är det brösten som är viktigast eller? Klart dom förändras efter att ha ammat barn.Men det är ju trots allt det dom är till för i naturen.INTE för att vara fina och fasta för karlar.

Anonym skrev 2008-11-29 10:22:14 följande:
    Anonym (?) skrev 2008-11-29 10:16:53 följande:
    normala = naturligajag har inte sätt eller vatt i närheten av bröst på en tjej över 30 år. undrar bara hur de förändras mot en 20 årings bröst
  • Anonym

klart det spelar roll. alla bröst är fina, men hur hängiga e dem i den åldern?

• viseversa

men det är ju från person till person.jag kan ju inte svara för alla kvinnor.Bröst ser ju olika ut precis som kukar gör ellerhur!!

Anonym skrev 2008-11-29 10:30:56 följande:
    klart det spelar roll. alla bröst är fina, men hur hängiga e dem i den åldern?
  • Anonym

men kukar ändras inte så mycket med åldern, okej den blir kanske mindre styv i gubb åldern

Svar på tråden hur ser normala bröst ut