• Diana P

Någon som har "fisher price" hunden "learning puppy"?

Hej!Jag har köpt en lerning puppy till min dotter i julklapp.Har testat den lite hemma nu och jag tycker den
    är lite svår att välja aktivitet med.Ni som har denna
    leksak,är den krånglig eller "trycker bara" era barn lite
    hur som helst på den?(Luddigt uttryckt kanske
    Sen undrar jag om den bara spelar en snutt från varje
    sång?Det gör min.Trodde den skulle spela hela sången?
    Tacksam för svar så jag vet om det är min det är fel på!

• Svar på tråden Någon som har "fisher price" hunden "learning puppy"?
  • Wilmis07

MIn dotter är 1 år,hon trycker lite hur som helst på valpen. Det där med sångerna är jag inte 100 på,men tror att det sjunger några av sångerna hela iaf. KaN inte kolla nu,hon har den på sitt rum. Hon älskar den!

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • ejja81

hej.

de skall spela hela låtarna, ex imsevimse spindel
    huvud axlar knän å tår
    hänger örona på dig ner osv hela låtar

sen är det otroligt känslig, byter aktivitet å låt hur lätt som helst, räcker med å snudda vid den å det vet jag att alla är

men som sakt hela låtar å det behövs inte mycket för att det skall komma ljud, gå tillbaks med den å kolla

skall ju trycka på foten, nosen örat magen osv så kommer olika sånger ramser,,,

• Diana P

Oki,tack för att ni svarat!!Jag ska testa imorrn om den spelar vissa låtar hela,nu när jag vet att den ska det!
    Tack!

• Diana P

Hej igen!Nu har jag lyssnat på min och den spelar bara det första i varje sång,tex "Huvud,axlar knä och tå, huvud axlar knä och tå",sen slutar den.Är det alltså INTE så på er?
    Affären där jag måste byta den ligger en bit härifrån så jag behöver veta säkert innan jag åker och byter den

• Linastrumpan

Dra bort plastremsan bakpå hunden. Den sitter på i affären för att batteriet inte ska ta slut så ska du se att den spelar hela låtar.

• Lady Gaga
    Diana P skrev 2008-12-01 10:26:01 följande:
    Hej igen!Nu har jag lyssnat på min och den spelar bara det första i varje sång,tex "Huvud,axlar knä och tå, huvud axlar knä och tå",sen slutar den.Är det alltså INTE så på er? Affären där jag måste byta den ligger en bit härifrån så jag behöver veta säkert innan jag åker och byter den
    kolla så att plastremsan inte sitter kavr, alternativt att den är inställd på nåt demoläge.
    Bättre bly än illa fäkta
  • Diana P

men åhh va goa ni e!!!Nu såg jag ju att bakom hunden satt det en remsa som jag tog bort och nu spelar den självklart hela låtar
    Tack!!

• sweetsandra

Vad skönt att du fick igång den nu så att den spelar hela låtar :) Min dotter fick denna hund förra julen då hon precis skulle bli 1 år och det var en av favoritpresenterna. Hon trycker bara lite varsom på den och jag har inte riktigt koll på vart alla sånger osv finns. Kan vara lite krångligt att hitta just den specifika sången/ramsan man vill höra kanske. Men jätterolig leksak!

Älskade Vinga - född 8 januari 2007
  • Finesse

Ebba har haft sin hund sen hon var 3 månader och när hon var 10 månader lärde hon sig att trycka på knapparna.. nu när hon är 11 månader så blir hunden roligare å roligare för varje dag

Svar på tråden Någon som har "fisher price" hunden "learning puppy"?