-
-
Svar på tråden När kom eran molvärk? Tacksam för svar.
-
Samma vecka jag plussade tror jag, alltså nån gång runt vecka 5. Men alla känner inte av det alls.
-
Aldrig. Som sagt av Plärtan, alla känner inte av något sånt.
-
hade lite i börjanr som kom och gick..men annars har jag inte haft mkt molvärk alls denna graviditet ..
-
Jag känner av min molvärk och är i vecka 4. Konstigt nog var det den som fick mig att misstänka att jag var gravid då jag inte brukar ha mensvärk. Jag kände av det i mitten av vecka fyra ungefär första gången.
-
vecka 4-5 ngn gång...
-
1 vecka innan plusset ungefär började jag känna vad jag först trodde var vanlig mensvärk, testade positivt på BIM+3. Hade sedan kvar molvärken fram till ungefär vecka 7. Ibland vaknade jag på natten för att det gjorde så himla ont, värre än min vanliga mensvärk.
-
Jättetidigt. Så fort det är befruktat och på plats börjar ju livmodern växa, och då moler det.
-
Direkt efter ägglossningen i princip.
-
2 dar efter ÄL,, sen har det kommit och gått, men det är och andra sidan bara det symtom jag har, (peppar peppar) :o
-
Jag är i v 17 och har knappt kännt av molvärken alls. Bara lite grann till och från men inte mycket :)
-
hmm jag har haft molvärk lite då och då från och med att jag blev gravid.. Men nu senaste veckan ( är i v 5 nu) Så har det börjat mer och mer
-
Jag kände molvärk en vecka innan beräknad mens, jag anade då att jag var gravid eftersom jag inte brukar känna så. Plussade på gravtestet direkt en hel vecka innan mens :)
-
Hur känns eran livmoder?
Hård? Mjuk?
Var på toa nyss och då kände jag att den var hård.
Gott tecken??? -
Jag är nog för tjock för att kunna känna min livmoder!
-
hmm när jag trycker lite försiktogt på magen så känns de stenhårt men jag vet inte om det är livmodern jag känner
-
Den kom på en gång, var så jag förstod att jag var gravid långt innan BIM. Min livmoder är stenhård.
-
Jag har haft molande värk från o till i 3 dagar nu. BIM-8. Hade missfall innan detta o är därför fundersam vad det är jag känner.
Men verkar ju vara ett gott tecken för graviditet iallafall. Brukar inte ha ont innan mens annars bara precis samma dag jag får den. -
vaaaaa jag e riktigt fett o jag känner ju av det, heeh, det e ju livmoder inuti kroppen som växer så det känns, men det måste inte kännas för alla. men beror inte på din vikt.wishuponastar skrev 2008-11-30 18:00:27 följande:Jag är nog för tjock för att kunna känna min livmoder!
-
Fortfarande värk kring tjejmagen...från och till....kissat 4 ggr på 4 timmar. Hoppas så ...men overkligt eftersom mf var så nära inpå