Loon skrev 2008-11-30 13:06:47 följande:
En riktigt schyst kaffe-mugg, en sån där Take-away. Perfekt till barnvagnspromenader!Finns bla på Åhlens.Såg att du skrev att han inte är så mycker för böcker, men boken "Värsta pappan" av Ronny Olofsson är superbra o ROLIG!! Massa garv o sånt!
hihi, den boken har han fått i början av graviditeten.. och han sitter faktiskt och bläddrar i den på toabesöken..

håller med om att den är rolig!

Milliemolly skrev 2008-11-30 12:46:51 följande:
Ej skoj-present kan vara en burk ögoncreme mot mörka ringar och puffar under ögonen (Nivea har en för under 100-lappen)Jag fick det själv i julklapp innan första barnet och det var ju lite roligt med tanke på sömnbrist Dock kanske inte så jättemanligt..............Ett par varma och snygga vantar/handskar att köra vagnen med? Det fick jag också, ett par riktigt lyxiga dyra och fina. Blev jätteglad! Klippkort på ert favoritfik. Ofta blir det mycket fika och många promenader med bebis i början promenadskor/ snygga gympadojjor. Min sambo fick ett par Nike shox inför alla långpromenader.
wow vilka bra tips!
den där cremen mot mörka ringar under ögonen skulle man ju själv vilja få i julklapp
vantar tror jag inte passar eftersom vi köpt en "barnvagnsmuff" som man fäster på handtaget på vagnen som en muff man sticker in händerna i.. smidigt att slippa dra av och på vantarna såfort man ska fixa nånting..
klippkort på fik hade ju varit något.. ska fundera på det!
har kommit på att sambon pratat om att han väldigt gärna vill tatuera in bebisens namn när vi vet vad det är för pyre som gömmer sej i min mage... kanske ett presentkort och en bokad tid hos tatueraren...?? vad tror ni??