TJEJER! Vilken är den snyggaste kroppstypen på killar?
Tjo!
Som rubriken lyder..
Smal med synliga muskler, sexpack?
Stor och biffig med massor av muskler?
Smal utan muskler kanske?
Tjo!
Som rubriken lyder..
Smal med synliga muskler, sexpack?
Stor och biffig med massor av muskler?
Smal utan muskler kanske?
Stor och biffig eller stor (lång) med lite hull.
Tänder inte så värst på "den stereotypiska sexiga mannen" , dvs övertränad med sexpack osv.
En helt vanlig man med lite lagom vältränad kropp, lite att krama om! ;)
Däremot är en lång man otrolgit sexigt.
En kille som speglar sina muskler mer än vad jag speglar mig själv går fetbort...
Tänder på min mans kroppstyp.. Han har varit kroppsbyggare men inte tränat på ca ett år.. Men är fortfarande vältränad, breda axlar, vältränade armar =)
Grr.. Hehe
180 cm, 70 kg, lite muskler med inte för mycket. Markerat axelparti.
hyfsat smal och senig kroppsbyggnad, snygg rumpa (inte platt o absolut inte stooor), breda axlar och snygg kroppshållning!
bred muskulös rygg är såå sexigt.Bred nacke.Starka underarmar och händer gärna med synliga ådror.Med andra ord så är min sambo sexig i mina ögon.
Jag är tråkig jag :) Tänder mer på hjärnan än på kroppen och så måste han veta vad han gör i sängen...hehe...
Vad gäller fysiska attribut så måste han ha hår på huvudet och inte ha skägg...själva kroppen spelar faktiskt inte så stor roll så länge han inte är extrem åt något håll...det blev lite krav ändå...*skrattar*
som en simmares kropp.Och hår på bröstet
smal med synliga muskler.. smidig och stark. som killar som spelar fotboll, dansar eller håller på med kampsport.. alltså naturligt musklig, som ser sportig och hurtig ut