var köpa ryggsäck stor nog för A4-mapp?
Måste köpa en ryggsäck till min son, skolan vill att den ska vara tillräckligt stor för en A4-mapp. Sonen vill gärna ha något häftigt motiv på. Var finns det att köpa, (bor i Norrköping).
Måste köpa en ryggsäck till min son, skolan vill att den ska vara tillräckligt stor för en A4-mapp. Sonen vill gärna ha något häftigt motiv på. Var finns det att köpa, (bor i Norrköping).
Vi köpte ryggsäcken till sexåringen (i höstas) på Toys'r'us. Det fanns massa coola att välja mellan, och också i olika storlekar. Vi valde inte den största, men det får plats en A4-mapp i ändå.
Vi har en Eastpak till vår 7-åring, då håller den länge. Men vill du ha med motiv brukar det finnas på vanliga väskaffärer, där dom har resväskor etc
ok, kollade på toys`rùs, men såg bara små, ska kolla igen och åhlens var ju bra förslag, hade helt glömt åhlens...
tack!
fler förslag...
Väskaffärer....
Kolla stadium och intersport. Ta med dig en A4-mapp när du handlar. Jag har så dåligt ögonmått att jag skulle ha gjort så =)
toys
Vi köpte en fin Nike-ryggsäck på Team Sportia.
Sportaffärerna tycker jag har bäst utbud.
tack för alla tips!
vad kostade Nike-ryggsäcken? det brukar vara så dyrt på sportaffärerna, sen kanske deras kvalitet är bättre, men jag har inte mer än ett par hundra att lägga, tyvärr.
Mina barn har Everest-ryggsäckar från Stadium. Visserligen utan häftiga motiv men bra för ryggen och rymliga. Jag tycker det är viktigt att barnen har bra grejer och jag skulle aldrig köpa en leksaksryggsäck.
Har köpt på Intersport en Haglövs som var nedsatt från 500 till 350 i förra veckan. Fanns i en massa olika färger och är ergonomiska, den jag köpte till sonen 7 år är lite stor nu men han får i gympa påse med skor och läxor om han vill. Lillasyster fick ärva den snäppet mindre modellen på Haglöfs som också finns.
mirjamell