miss nöjd skrev 2008-11-30 22:18:38 följande:
Måste man ha med barnen då? Barnen kan väl få vara med barnvakt så går ni ut på hejsansvejsan? Eller så bjuder ni hem vänner till er?
Måste och måste, kanske inte. Men vi är ändå inga hejsansvejsan människor

. Och vill gärna fira med vår dotter!
Vi har inte precis några att bjuda hem. Alla är upptagna på annat håll.
Dino78 skrev 2008-11-30 22:20:27 följande:
Vi firar alltid hemma hos min pappa med trerätters middag, sen brukar vi kolla på foton eller nåt på TVn och avslutar med att slåla in det nya året. Det är jag, sambo, dotter, bror, farmor, mormor, moster och morbror. Så finns det inga vänner som också har barn, eller släktingar/familj som ni kan fira med? jag vill ta det lugnt och fira med mina nära och kära så det gör jag
Nä, alla våra vänner är upptagna på annat håll med andra vänner, där vi inte riktigt hör hemma. Vi umgås med människor som har ett stort kontaktnät som vi egentligen inte är med i. Så det är bara när det är dessa personers tur att ha festen som vi blir medbjudna. Så det är sedan länge bestämt vad de ska göra. Sen har vi mest ytliga vänner som man inte firar sånna högtider med precis. Tråkigt nog.
Jag är lite trött på att fira alldeles själva hemma i soffan, eller med mina föräldrar. Skulle så gärna hitta på något. Åka iväg någonstans eller så.
Livshlädje skrev 2008-11-30 22:21:51 följande:
fixa en fest hemma hos er!
Hade varit jättekul... men inte aktuellt. Kolla de andras svar