• väntar i Kina kön

Någon som provat silvervatten till hund eller människa?

Någon som har provat silvervatten till sin hund? Har provat allt och nu vet jag ingenting annat än prova hälso kost.

Hunden är allergiska och har klåda i tassarna. Har provat schampo pro som var jätte bra men nu har hon problem igen efter flera månader som hon varit bättre. Har varit till vetrinärern flera gånger och har fått utskrivet massor av olika sorters medeciner som inte har fungerat bra. Vissa har hon blivit så konstig av och då har jag slutat.

Någon som provat silvervatten på sig själv eller sin hund?

• Svar på tråden Någon som provat silvervatten till hund eller människa?
  • Snart fyra

Jag har provat att dricka silvervatten men jag tyckte mig inte bli bättre.

• väntar i Kina kön

Snart fyra skrev 2008-11-30 22:30:41 följande:

Jag har provat att dricka silvervatten men jag tyckte mig inte bli bättre.
    Jag har testat lägga det på tassarna så få se hur det går. Får hoppas att det här hjälper.
  • mina små kämpar

vad jobbigt min systers hund hade samma problem han tuggade så på sina tassar, jag vet att hon köpte ett special foder var jättedyrt men det funkade på honom.

• väntar i Kina kön

Silver vatten fungerar inte på min psoriasis eller på hunden, bara så att ni vet om ni funderar på att prova

• Chrizzie

Synd att det inte funkade för dig eller vovven. Var du tillräckligt envis? Jag har fått bukt på mina envisa stafylokocker vilket ingen antibiotika klarade MEN dosen jag tog var 40 ml 3 ggr/dag och det tog jag i två månader och jag tar fortfarande en hel del silver....Det går åt en hel del kolloidalt silver men det är det värt alla gånger och inte har jag fått argyeri heller!!!!

• Mandragora

Silver fungerar alltid för mig. Mot allt i princip.

• Labbematte

Jag använder det som sårrengöring och öronrens för hunden. Har funkat bra för oss.

Svar på tråden Någon som provat silvervatten till hund eller människa?