• Anonym (Undrande)

Var finns porr för tjejer som gillar killar? Blir arg när allt bara verkar handla om mäns sexuallitet!

Ja var finns den egentligen? Har kollat runt på nätet men det enda man hittar är såå riktat till män. Tjejer som onanerar och suger hittar man överallt men var är den snygga välutrustade hunken någonstans??? Eller har jag fel?

• Svar på tråden Var finns porr för tjejer som gillar killar? Blir arg när allt bara verkar handla om mäns sexuallitet!
  • Anonym (överallt)

Jag har sett massvis av p-filmer där samlaget och kvinnan är i fokus. Kommer dock inte ihåg namnen på nåt av dem.

• Anonym (Undrande)

Synd..

• Anonym (överallt)

Det är bara att leta på. Själv tycker jag det är lättast att hitta såna filmer om man går i affären. Där kan man kolla på baksidan, oftast visar de bilder ur filmen och är det många bilder med oralsex på killen osv så kan man ju välja bort just den filmen.

Annars snabbspolar jag. Väldigt sällan en film BARA har killen i fokus.

• Nisseblubb

Precis, vad vill du se?

• Anonym (Intressant)

Är det inte fascinerande att en massa heterokillar sitter och stirrar timtals på kukar som sugs, kukar som knullar, kukar som sprutar? De flesta av dessa killar skulle säkert bli vansinniga om en kille blottade sig för dem...

• mrbiig

Om jag kollar på en porrfilm så tittar jag väl ändå inte på kuken utan på musen, sen att man kanske råkar se en och annan kuk kan väl bero på att den är införd i musen eller munnen!
    Hur gör du själv om du kollar på porr film?

• Nisseblubb

Anonym (Intressant) skrev 2008-12-01 10:46:51 följande:

Är det inte fascinerande att en massa heterokillar sitter och stirrar timtals på kukar som sugs, kukar som knullar, kukar som sprutar? De flesta av dessa killar skulle säkert bli vansinniga om en kille blottade sig för dem...
    ...kan det BLI mer korkat?
  • Anonym (69)
    Anonym (Intressant) skrev 2008-12-01 10:46:51 följande:
    ha ha ha.. faktist väldigt skumt..
Svar på tråden Var finns porr för tjejer som gillar killar? Blir arg när allt bara verkar handla om mäns sexuallitet!