Äd, gravid??
Undrar om det finns någon som har fått svaret att de behöver en äd men ändå blivit gravid på naturlig väg??
Undrar om det finns någon som har fått svaret att de behöver en äd men ändå blivit gravid på naturlig väg??
puff
Dem är det ju bara att gratulera! Jag fick rådet att fokusera på ÄD eftersom jag var så gammal (44 då) men blev gravid strax därefter, blev tyvärr missfall dock.
Ja. Men jag blir så snurrig av all info från läkarna, alla prover är bra så som ägglossingprovet, fsh o.s.v men amh eller ahm provet (kommer inte ihåg vad det heter) var inte bra...
...hur kan då ägglossningen vara bra om äggen är dåliga???
Tycker att det är svårt att hitta någon info om detta också.
geten: amh provet är ett väldigt nytt prov och är fortfarande på utprovningstadiet. Man kan inte bara titta på det provet och säga hur det ser ut. MAn måste även titta på äggstockarna och andra hormoner. Däremot så råder det nog olika uppfattningar på olika kliniker om detta provet.
http://linne.se/nyheter/
Så om du har egen ägglossning så finns det nog en chans att kunna bli gravid ändå.
kram på dig!
Nä så behöver det då inte vara.
Jag har ägglossning.
Var gravid för ca 4 år sedan, men det var inte rätt tid för oss då och det blev tyvär avslutat.
Nu kan jag inte bli gravid, mina ägg är för dåliga, så jag har fått äd. Fick tyvär missfall i mitt andra försök.
3 kvar i frysen.