Du med många väskor - hur förvarar du dem?
Var har du alla handväskor, träningsbagar osv?
Var har du alla handväskor, träningsbagar osv?
I tillhörande dustbags i garderoben?
Mmm... fungerar inte här.
Har du inte plats i garderoberna eller vad?
I en hög i garderoben, inte så smidigt men i brist på plats..skulle gärna vilja hänga upp dem snyggt annars på krokar:(
Ok.
Kan du sätta upp hyllor i olika storlekar? IKEA har b la en rätt ok förvaringsserie, men i den får bara de minsta väskorna plats..
Krokar på garderobsväggen?
Åh, vilken bra tråd! Jag har ett obotligt väskberoende och behöver verkligen tips! För närvarande har jag alla nerpackade i flyttlådor.
Har funderat lite på att köpa ett par handdukshängare från IKEA www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60047896 och sätta upp i garderoben. Skulle tro att man får plats med ca 3-4 väskor per "arm"?
Tack.
Nån annan som vill berätta hur du förvarar dina väskor?
i en låda ihopknycklade i garderoben =) haha, rena döden för min älsklingar, men vill inte ha dom upphängda då dom hade täkt en hel vägg...
Jag sätter i plastpåsar för att hålla formen på dem och sen lägger jag ner dem i deras dustbags.
Om du inte har förvaring, köp en billig garderob eller två avsedd för bara dina väskor. Eller kanske fem
Jag har snott bl.a. hälften av min sambos garderob för mina älsklingar.
Jag har hängt några buntar på en galge nere i källaren. I garderoben hemma har jag alla små väskor i en större väska, tex stor gymbag. Kanske inte snyggt men praktiskt då vet man var alla väskor är =)
I klädkammaren. Har dock ingen riktigt bra förvaring för mina väskor där men får nog helt enkelt rensa ut en del kläder så att jag får ordentlig plats för mina väskor när min beställda handväska kommer nästa år...