• Emeraldy

Du med många väskor - hur förvarar du dem?

Var har du alla handväskor, träningsbagar osv?

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Svar på tråden Du med många väskor - hur förvarar du dem?
  • Emeraldy

Mmm... fungerar inte här.

• pilla82

I en hög i garderoben, inte så smidigt men i brist på plats..skulle gärna vilja hänga upp dem snyggt annars på krokar:(

• Emeraldy
    TEDDEN skrev 2008-12-01 14:05:04 följande:
    Har du inte plats i garderoberna eller vad?
    Just nu ligger alla väskor slängda på golvet i en liten garderob vilket gör att de blir fula, plus att jag aldrig hittar just den väska jag vill ha.... Jag har funderat hur mycket som helst på denna stora fråga, men jag kan inte komma på nåt smart sätt att förvara dem på
  • TEDDEN

Ok.

Kan du sätta upp hyllor i olika storlekar? IKEA har b la en rätt ok förvaringsserie, men i den får bara de minsta väskorna plats..

Krokar på garderobsväggen?

• Breysil

Åh, vilken bra tråd! Jag har ett obotligt väskberoende och behöver verkligen tips! För närvarande har jag alla nerpackade i flyttlådor.

Har funderat lite på att köpa ett par handdukshängare från IKEA www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60047896 och sätta upp i garderoben. Skulle tro att man får plats med ca 3-4 väskor per "arm"?

• Emeraldy

Tack.

Nån annan som vill berätta hur du förvarar dina väskor?

• pLeNa84

i en låda ihopknycklade i garderoben =) haha, rena döden för min älsklingar, men vill inte ha dom upphängda då dom hade täkt en hel vägg...

• Missimo84

Jag sätter i plastpåsar för att hålla formen på dem och sen lägger jag ner dem i deras dustbags.
    Om du inte har förvaring, köp en billig garderob eller två avsedd för bara dina väskor. Eller kanske fem
    Jag har snott bl.a. hälften av min sambos garderob för mina älsklingar.

• Shitzu

Jag har hängt några buntar på en galge nere i källaren. I garderoben hemma har jag alla små väskor i en större väska, tex stor gymbag. Kanske inte snyggt men praktiskt då vet man var alla väskor är =)

• LPW

I klädkammaren. Har dock ingen riktigt bra förvaring för mina väskor där men får nog helt enkelt rensa ut en del kläder så att jag får ordentlig plats för mina väskor när min beställda handväska kommer nästa år...

Svar på tråden Du med många väskor - hur förvarar du dem?